Gta Ripper Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Weet iemand wat de cheat:''Crate-a-skater'' betekent BVD gta ripper Reageren
Arjen Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Crate a skater? Is het niet Create a skater? Crate a skater zou kunnen zijn dat je een andere skater blokkeert? Probeer het eens uit zou ik zeggen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Crate a skater? Is het niet Create a skater? Nee ik heb een cheat unlocked met de classic mode. En die heet Crate-a-skater Bewerkt: 8 april 2006 door gta ripper Reageren
Nielok Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Crates zijn tog dozen? Je speler in een doos steken mss Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Het is inderdaad create-a-skater. Create = maak. Dan word het dus maak een skater. Bij deze optie kan je je eigen skater naar wens maken en daarna mee skaten. Bij het maken heb je allerlei opties zoals, wat voor kleren, kleur haar, haar etc. Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is. [EDIT] Ik zie net dat het een cheat is. Ik zal het even opzoeken. Crate-a-skater is een cheat en als je die invoerd dan heb je de classic mode 1 keer uitgespeeld. Zie hier alle cheats met een uitleg er achter. Succes ermee. Bewerkt: 8 april 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik weet al wat het is al je skaters zij ingepakt in dozen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.