little_smoke Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 ik heb een plaatje bij gevoegd met de gebieden die ik heb moet ik er nog veel om end of the line eindelijk te gaan doen? Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Als je de missie End Of The Line wilt spelen moet je minsten 35% van alle gang territory's hebben in Los Santos. Als je dat hebt belt Sweet je, en zegt waar Big Smoke zit. Ik weet niet precies hoeveel gang gebieden je hebt veroverd, maar dat kan je zien door op Escape te drukken, dan ga je naar Stats, dan naar Gangs, en dan zie je vanzelf Territory under control langskomen. Als er dan bijvoorbeeld 30% staat, weet je dat je nog maar 1 of 2 gang gebieden moet. Dus Escape---> Stats---> Gangs---> Territory under control. Bewerkt: 8 april 2006 door Typhoon Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Als je dat niet kunt vinden, kun je ook zoeken hoeveel gebieden je overgenomen hebt. Als je 20 gebieden of meer hebt overgenomen dan kun je de laatste missie End of the Line halen. Als je 35% van alle gebieden hebt veroverd zul je een telefoontje van Sweet krijgen dat de laatste missie beschikbaar is. Hij vertelt dan dat je hem kun gaan spelen. Eigenlijk hoef je dus helemaal niet op te letten. Heb je al een telefoontje gehad? Dan kun je de missie al starten. Uitterraad kun je het beste even saven voordat je deze laatste missie begint, mocht je daarvoor nog een gebied hebben overgenomen. Hier zijn nog wat handige truuckjes om héél snel gebieden over te nemen: Gang Territories SectieOmdat mensen soms toch ngo moeite hebben met Gang territories, volgen hier een paar welbekende tips. Mensen Recruteren Het wil soms nog wel is handig zijn om wat van je OG makkers bij je te hebben. Ga naar een van je GS gebieden en zoek naar een groep mensen met groene kleren. Richt met je gweer op hun en druk op G of H. Vanaf nu hoort die gozer bij jou! Zorg dat andere gang members je volgen. Dit houdt in dat wanneer je geen gang members vind, dat je naar een naastgelegen gebied gaat, en een gang member neerslaat. Zij zullen je volgen, ga dus nu snel in het andere gang gebied en schiet ze daar neer. Nu start je een gang war. Wacht op de Ambulance. Wacht op de Ambulance. Schiet 2 gang members neer, blijf wachten tot de Ambulance komt en ze weer "oplapt" . Nu schiet je ze opnieuw neer. Je hebt nu weer een gang war gestart. Tijdens een war... Ga tijdens een war op een beschutbare plek staan. Niet midden op een brug, waar je makkelijk kan worden ingesloten. Ga liever op een huis staan, met sniper, M4/AK47, en Satchel Charges wanneer de gang members zodanig onder je zitten dat je ze niet kan raken. Heb je Vertical Bird al gehaald..? Ga dan naar Toreno's Mansion, pak de minigun en save, pak weer de minigun en save. Doe dit net zo lang totdat je genoeg kogels denkt te hebben. ga naar LS en start een gangwar. Pak je minigun en knallen maar !! Wees voorbereid Wees altijd goed voorbereid met volle healt en armor, Ambulance en Politiemissies voltooid hebben helpt altijd. Soms kan uit een heel klein gang gebied nog zo'n grote macht komen dan dat er uit een erg groot gebied komt. Wees dus altijd goed voorbereid! Bewerkt: 8 april 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ja je moet 35 % hebben van de gebieden veroveren. Ik zou de ballas gebieden doen. De Vagos zijn heel machtig in de hoogte. De Ballas zijn daar niet. En ik zou bij Toreno,s mansion de minigun halen. En dan daar vlak bij saven. Dan weer minigun daar halen. En dan weer saven. Doe dit net zo lang tot je denk dat je genoeg kogels hebt. En ga dan terug naar de gebieden. En vrachtwagen zou ook van pas komen. Zet deze midden op de straat. En hou je schuil. Dit dee ik ook allemaal. Veel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.