Jump to content

Madd Dogg

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey kan iemand me helpen met missie Madd Dogg.....k heb het heeel vaak geprobeerd maar hij springt voordag ik de pick-up kan pakken...kan iemand me helpen. :engel: ..met riod mode lukt het ook niet...

help

groetjes speler GTA

Geplaatst: (bewerkt)
Hey kan iemand me helpen met missie Madd Dogg.....k heb het heeel vaak geprobeerd maar hij springt voordag ik de pick-up kan pakken...kan iemand me helpen. :engel: ..met riod mode lukt het ook niet...

help

groetjes speler GTA

Hey Laura-Lucas, welkom op het forum! :cya:

Dit komt doordat je de Roit-Cheat hebt gebruikt. Als je dan de missie gestart hebt, zal Madd Dogg meteen springen en doodvallen. Dit betekend dat je deze missie helemaal niet kan halen, dat is heel erg jammer. Je zult helemaal overnieuw beginnen als je deze missie wel moet halen. Je kan hier savegame's voor San Andreas downlaoden.

Kijk de Riot-Cheat zorgt ervoor dat Madd Dogg meteen springt tijdens deze missie. Jekunt hem dan neit meer opvangen met de Walton. Heb je deze cheat voor de missie Madd Dogg gebruikt, dang aat het dus mis. Zou je hem erna gebruiken, dan was er niets aan de hand.

Mocht je de cheat niet hebben gebruikt dan zou je dit eens moeten proberen. Als de missie gestart is, moet je de Walton van een bellende bouwvakker stelen. Als je de Walton gepakt hebt, rijd deze wagen dan meteen in de de rode marker en laat de Walton in de rode marker stil staan. Rijd niet heen en weer. Na een tijdje zal je een filmpje van dichtbij zien, dat hij over het dak een slingert. Nu gaat hij springen. Nu springt hij in je bak en kun je rustig naar het ziekenhuis rijden.

Succes Laura-Lucas :Y

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
K heb het gedownload wat moet ik er nu mee doen dan?????

Je moet hem hier plaatsen:

C: --> Documents and Settings --> **Jouw directory, met meestal je naam** --> Mijn documenten --> GTA San Andreas User Files.

Daar moet je hem plakken, dan kun je hem spelen! ;)

Succes laura-lucas! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet de savegame in de map San andreas users filles zetten.

Ga naar start duw op documenten dan op mijn documenten en dan zie je een map genaamd San andreas users filles zet je savegame daarin en je kunt er op verder spellen.

Veel succes :).

Edit:Froodooo was me voor :).

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:

het kwam mss omdat je een riotcheat gebruikte ik hed het ook

>>> Door Dizzee: Dat werd al gezegd in dit topic, beetje onnodige post dus...<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...