Jump to content

Crash: ''Bad Pool Header''

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik speel ff GTA San Andreas, loop het huis van CJ binnen en Chrash! :cab: Blauw scherm van Windows. Moet ik opnieuw starten :ch:

Na het opniuw starten heb ik op ''Rapport verzenden'' gedaan en dan zegt-ie dat een van m'n audio drivers niet goed is ofzo. FF gecheckt voor updates en geïnstalleert. Start SA opnieuw op en gebeurt precies hetzlfde bij CJ's house. Uninstall GTA SA en het probleem is tijdelijk opgelost. Speel een hele tijd MTA. Ik had ff een mod erop gezet en er weer af gegooid. Lukt de hele tijd goed. Ik ben bij MTA dood en switch naar iemand anders om te bezichtegen. Crash! Even later (na opnieuw opgestart te hebben) probeer ik het weer. Nu crasht hij weer, maar nu tijdens het rijden in een Buffalo.

Ideeën? (om op te lossen) (en niet van ''Installeer hem opnieuw!'' want het werkt maar tijdelijk goed)

Bewerkt: door ikt

Ga eens met je virusscanner over je PC heen, en als het kan ook nog met programma's als Ccleaner en AdAware of nog een andere programmaatje waarmee je je PC een beetje schoon kunt maken.

Dit omdat het misschien wel door één of andere virus kan komen!

Doe dit dus even, en installeer SA daarna een keer opnieuw, zodat je weer schoon begint.

Het beste is ook om je hele SA User Files map weg te gooien, dus ook je Savegames, maar dat is je eigen keuze.

Probeer maar eens. :sigaar:

Edit:

Download hier Ccleaner.

Download hier Ad Aware.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Ik laat de virusscanner elke dag mijn PC'tje scannen. Nee, geen virrussen/Spywrae...

Dan maar geen mods meer... Maar raar dat hij het eerst wel goed deed :? .

Ik doe maar wat ik eerst ook deed toen ik geen GTA meer kon doen: Het verwijderen en het een lange tijd niet meer doen. Dan er weer op zetten. Dan is hij weer goed.

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp speel jij MTA met mods? Dat gaat natuurlijk niet.

En MTA crasht regelmatig dus het hoeft niet aan je pc te liggen.

Ook zonder MTA gebeurt het :ch:

Edit: Heb GTA SA ff er opnieuw opgezet, crasht hij weer bij het huis van CJ.

En weer het ''bad-pool-header'' probleem.

Srry voor de dubbelpost maar wil ieand het bestandje RtkHDAud.sys opzoeken? Ik ben al op de site van de driver realtek geweest en er staa downloads maar ik weet niet of ik dan wel de goede naar binnen haal :{ .

PS: Ik heb de ALC880 erin zitten.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik ga SA opnieuw spelen vanaf het begin. Raad eens, wéér dat probleem! Ik had dat een grote tussentijd niet gehad (SA-MP) maar nu weer wel! Hulp?

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp heb je sa opnieuw geinstaleerd die mods weghaald gescant op virussen en drivers geupdate.

Dan weet ik maar 1 ding te zegge kijk ff naar je cd'tje of er geen nare crasjes op zitten. Zo nee dan light het mischien aan je dvd speler.

Succes

Ps: Ik wijs je er even op (zie de regels) Dubbelposten (2 of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic). :)

Dat was een dubbelpost van een paar maanden geleden ;) En het is nu opgelost, ik heb de drivers er nóg een keer opgegooid.

EDIT@ Hieronder: post dan niet..... :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...