MrKooKie Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Ik zat laatst even een documentje door te spitten... En daar kwam ik de namen (onder elkaar) - Pablo Vercotti - Tommy Romero, tegen, het vreemde is als je Tommy van de een, en Vercotti van de ander achter elkaar plakt, dat je Tommy Vercotti krijgt. Deze 2 personages schijnen dus ergens in GTA1 rond te zwerven, wat zo heette het documentje. En wat nog vreemder is, is dat GTA1 ook in de stad Vice City afspeeld voor een gedeelte.. Toeval? Ik denk het niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Ik denk wel dat dit toeval is, er heten zoveel mensen 'Tommy'. Maar 'Vercotti' lijkt inderdaad wel erg veel op Vercetti. Misschien hebben ze die naam er wel voor gebruikt, ik weet het niet... Het is inderdaad anders wel heel erg toevallig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Volgens mij is dit gewoon puur toeval aangezien de voor- en achternamen niet kloppen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 De voornaam klopt wel hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Ik bedoel dat als het Tommy Vercotti en Pablo Romero was geweest het nog wel logisch had kunnen zijn, maar het is andersom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Ik bedoel dat als het Tommy Vercotti en Pablo Romero was geweest het nog wel logisch had kunnen zijn, maar het is andersom. http://nl.wikigta.org/index.php/Bubby Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Er staat zelf dat het niet de Vercetti gang is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.