Jump to content

Probleem Schieten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hem soms een betje last ('t heeft ni Echt me een missie te maké mr kzou ni wete waar ik da anders moe zetten) ; ik hem de XBOX- versie en daar moet je de Rechter Trigger indrukken om te mikken (lock on target) en op B drukken om te schieten. Maar soms (meestal bij ne Shotgun) schiet CJ al kogels af ; als ik alleen maar de Right Trigger indruk, en dat is wel lastig; Zeker bij de missie dat je een bewaker vn de bank( missie me Catalina) onder schot moet houden, dan schiet ik die al meteen dood... en et is gwn lastig omda je kogels meteen opgeraken! :puh::cya:

:?

Geplaatst: (bewerkt)

Hey B.I.G._-M_*,

Dit is eigenlijk een foutje in het spel. Want als je dan 1x wilt schieten, dan schietje heel veel. Foutjes oftewel Glitches of Bugs kun je hier melden. Daar kun je je hele probleem vertellen wat jou eens overkomen is. ;)

EDIT: Het is normaal als je met de Shotgun schiet dat er dan ongeveer 5 kogels gelijk uit komen. Schiet hij dan 5x snel kogels achter elkaar aan, zodat je reloaden moet (bijvoorbeeld bij Combat Shotgun) dan is dit dus een fout van de makers. Een glitch. :Y

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...