Sunray Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 adobe photoschop cs 2 is dat voor tekeningen bv voor sigs enzo? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) adobe photoschop cs 2 is dat voor tekeningen bv voor sigs enzo? Ja je hebt helemaal gelijk Maar let voortaan betr op want het staat overal op het forum dat je dat met Photoshop kan. Bewerkt: 8 april 2006 door gta ripper Reageren
X-TX Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Photoshop was ooit gemaakt voor designers en fotograferen. Photoshop richte zich toen vooral op Apple computers en tot op de dag van vandaag is Apple het beste voor designers en fotograferen. Kortom; Photoshop is voor Design en voor Fotografen. Dus ook voor signatures, avatars, foto's, layouts, games noem maar op. Reageren
Sunray Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) bedankt en sorry voor een nieuwe topic als je wilt mag je hem op slot doen. ik heb me antwoord ik heb het maar 1 ding snap ik niet ik kan er niet in tekenen dus ik downloade photoschop CS2 en ik krijg zo veel documenten maar in welke document kun je tekenen Bewerkt: 8 april 2006 door Sunray Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 bedankt en sorry voor een nieuwe topic als je wilt mag je hem op slot doen.ik heb me antwoord ik heb het maar 1 ding snap ik niet ik kan er niet in tekenen dus ik downloade photoschop CS2 en ik krijg zo veel documenten maar in welke document kun je tekenen Je drukt op de snelkoppeling ''Adobe Photoshop'' in het startmenu. Nu druk je op de 'brushtool'. En dan kan je bovenaan je soort brush veranderen Reageren
Sunray Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 kunnen jullie een link geven welke photoschop ik moet downloaden want het klopte niet denk ik. Reageren
ikt Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 kunnen jullie een link geven welke photoschop ik moet downloaden want het klopte niet denk ik. Moet je niet eerst een nieuw ding openenen??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.