Jump to content

Villigante gehaald

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb net de villigante missies tot en met level 13 gehaald.

Ik zag dat je als beloning meer armor kreeg maar ik heb die nog steeds niet gehad.

Moet je hem eerst saven of een armor kopen?

Big-Smoke

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Big-Smoke,

Als je de Villigante gehaald hebt, en je hebt een amor aan dan wordt het balkje niet groter. Hij blijft opdezelfde grote maar je kunt meer kogels op je amor hebben. Hij blijft dus gelijk, maar het balkje gaat minder snel "leeg" worden.

Heb je bij het behalen van de Villigante geen amor aan dan krijg je er volgens mij 1. Heb je anders geen amor aan, dan wordt hij wel groter hoor. Daar hoef je je zeker geen zorgen om te maken. Het is wel verstandig om het spel even op te slaan na het halen van deze Villigante missie.

Succes Big-Smoke!!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Hey ik heb net de villigante missies tot en met level 13 gehaald.

Ik zag dat je als beloning meer armor kreeg maar ik heb die nog steeds niet gehad.

Moet je hem eerst saven of een armor kopen?

Big-Smoke

Wanneer je level 12 hebt gehaald, zou het spel je normaal moeten melden dat je extra armor bijgekregen hebt. Dat verschijnt dan in een balkje links/rechtsvanboven op je scherm. Misschien heb je het gewoon wel gemist...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...