Ar Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Als je mods gebruikt kun je met chittychittybb mod in een snelle auto over de onderbrekingen van de brug heen van het 1ste eiland en het 2de eiland. Tussen het 2de eiland en het 3de eiland zal ik het niet proberen, want dat haal je niet met of zonder mods. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 vicecity heeft gelijk als je op stouton island bent moet je helaas wat missies doen om naar francis int airport te mogen ik heb het al veel geprobeerd maar het lukte niet! p.s. als je mods gebruikt nooit teveel gebruiken Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Je kunt wel naar Shoreside dan. Gewoon door de tunnel. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 shoreside is dat in stauton of portland? en is die tunnel open? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ja, die tunnel is open. (Vlak bij het ziekenhuis in Staunton). Vanuit Portland kun je er niet in. In de tunnel gewoon de borden volgen. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 oh kun je dan van stauton naar het 3rde eiland ff naam vergeten gaan? maar staat er dan geen blauwe wand? Reageren
Ar Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Volgens mij niet , maar weet het niet meer zeker Nee, want er is een wegafzetting en bij tunnels zijn er dus blauwe wanden. Ik moest ff zeker weten en dus ff opzoeken. Bewerkt: 27 april 2006 door ViceCity Reageren
Dx11 Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 er is wel een soort cheat voor onsterfelijkheid, namelijk gta3 console, je kan hier echt alles mee aanpassen en oa ook dat je 999 healt heb en als je geraakt word ofz blijft dat altijd 999... dus dat is het enigste denkik, ps gta3 console is echt een aanrader, heel gaaf want je kan er echt heel veel in je voordeel mee aanpassen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.