twaka Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Als ik GTA III speel, werkt mijn auto-radio niet. Heeft iemand mischien een bestandje wat ik toevallig mis zodat ik wel kan luisteren? Zonder is het spel namelijk een stuk saaier! Twaka Reageren
Mark B. Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Misschien moet je GTA even opnieuw installeren. Met het installeren kun je kiezen of je de radiostations ook wilt hebben; misschien heb jij daar niet voor gekozen. Reageren
pietn Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 hoor je de andere geluiden van de stad ook niet of is het alleen de radio ? anders kan het ook aan je geluidkaart liggen ik heb vroeger in gta SA nog gehad dat toen het regende de radio en de geluiden die de auto's maakten niet hoorbaar waren maar door een andere geluidkaart te steken was dit probleem ineens opgelost Reageren
djaa Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Als ik GTA III speel, werkt mijn auto-radio niet. Heeft iemand mischien een bestandje wat ik toevallig mis zodat ik wel kan luisteren? Zonder is het spel namelijk een stuk saaier! Twaka dit heeft mijn vriend ook gehad maar mijn vriend had het toen illigaal Reageren
Advancegta Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Als ik GTA III speel, werkt mijn auto-radio niet. Heeft iemand mischien een bestandje wat ik toevallig mis zodat ik wel kan luisteren? Zonder is het spel namelijk een stuk saaier! Twaka dit heeft mijn vriend ook gehad maar mijn vriend had het toen illigaal ja ik hoor ook geen radio en ik heb hem ook gedownload Reageren
nick11123 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Misschien moet je GTA even opnieuw installeren.Met het installeren kun je kiezen of je de radiostations ook wilt hebben; misschien heb jij daar niet voor gekozen. ik heb ook Gta III op de computer maar ik heb tijdens het installeren geen vraag gehad of ik radiostadions wou hebben of begrijp ik het nou verkeerd maar anders zou het wel aan je geluidskaart leggen of heb je wat verwijderd een bestandje offzo dat erbij hoort in de map van Gta III Bewerkt: 21 april 2006 door nick11123 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Misschien staat het volume uit. Zo zet je het aan: Ga in het Main Menu naar Options en dan naar Audio Settings. Ga met de muis op Music Volume staan, en druk een aantal keer op de >-pijltjestoets tot je geluid hoort. Als het dan niet werkt, is het een ander probleem. Succes, hoop dat het werkt! Flitskikker Reageren
gertjan88 Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik heb ook geen geluid,ook gedownload. Wel ander geluid, alleen geen radio. Reageren
Dx11 Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 wees maar blij want ik heb m gwoon en ik vind die radio heel irri, ondanks dat ik het muziek volume uit heb moet toch steeds die 2e cd erin en start de radio toch, en dat wil ik helemaal niet want ik vind er niks aan steeds diezelfde muziek, ik zou graag jou versie van gta3 hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.