noedel Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Hoi iedereen, ik heb zonet wat nieuwe vrachtwagens ins het spel gemod, maar ze vervangen de bagboxa, bagboxb, boxville, benson, etc en om het makkelijker te maken om ermee te kunnen rondtoeren zeggen ze dat ik de Vehicle Spawn Tool moet downloaden... Nu heb ik hem ergens gedownload, maar als een .RAR bestand, en als ik het open zie ik allemaal van die rare tekens... Soms iemand een link waar ik deze tool kan downloaden als .ZIP bestand? Greets Reageren
Dynamic Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Zou je eerst even kunnen vertellen waar je hebt hem gedownload?? Dynamic Reageren
noedel Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 hierzo: http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&i...tart=7&orderBy= Reageren
EXIT Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 je kan ook de n00bmod downloaden van gtagames en je kan ook winrar downloaden dan kan je je rar bestand openen www.winrar.nl Reageren
noedel Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Heb die winrar geprobeerd, maar lukt niet echt... Maar voor de n00bmod, moet je daarvoor niet met een nieuwe game beginnen? (had het ergens gelezen vandaar...) Toch liefst een .ZIP bestand, als het bestaat natuurlijk Grtz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.