SoNell Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Heeyy !! Ik heb sinds kort een probleempje.. Na een paar minuten gaat mijn gta vastzitten en kan ik helemaal niks meer doen. Control + alt + delete doen het dan ook vaak niet meer. Ik denk dat het komt omdat ik een mod had geinstalleerd, omdat ie het sindsdien niet meer deed. Inmiddels heb ik de mod weggehaalt, en (volgens) mij alles naar het oude teruggezet, maar hij doet nog steeds vastlopen. Ik wordt hier erg gefrustreerd van omdat ik al best ver in het spel zit, zou zonde zijn alles overnieuw te moeten doen... kan iemand mij helpen ??!?! Alvast bedankt.. grt Nelson Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Je hebt de mod nu wel verwijderd, maar de mod kan altijd nog schadelijke dingen in het spel hebben achtergelaten. Installeer San Andreas daarom eens opnieuw. Als hij het dan nog niet doet, kun je je hele GTA San Andreas User Files map eens weggooien. Tsja, het is niet anders dat je savegame dan ook weg moet, maar als je echt weer wilt spelen, dan zou ik het in ieder geval proberen. Desnoods kun je je Savegame even ergens anders nog opslaan (dus ergens anders heen kopiëren). Ook is het handig om je PC eens na te kijken op virussen. Succes! Reageren
SoNell Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Allereerst, bedankt voor het reageren !! ... en als tweede... Als ik hem deinstalleer en ik kopieer mijn userfiles dan gaat mijn gesavede game niet verloren ? grtz Nelson Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Als je San Andreas deïnstalleerd, gaat je GTA San Andreas User Files map sowieso niet verloren. Maar het is beter als je even die map verwijderd, om schoon te beginnen. Als je je Savegame naar een andere map hebt gekopieerd, zal die niet verloren gaan. P.s. Zet die savegame eens in een bericht, dan kan ik hem op virussen controleren! Reageren
SoNell Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 vergeef mij weinigwetendheid .... maar waar staat die savegame ? .. Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Volg dit eens: C schijf --> Documents and Settings --> **Jouw directorie, meestal met je naam** --> Mijn documenten --> GTA SA User Files In die map staat je Savegame. Edit: Als hij niet in die map staat, zoek dan even je PC door met het Zoekprogramma. Ga daarvoor naar Start --> Zoeken, en zoek dan naar Alle bestanden en mappen. Zoek dan naar dit: GTASAsf. Dan komt jou Savegame daar ook wel te staan! Bewerkt: 8 april 2006 door Froodooo Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik raad je aan om niet de hele map San Andreas User Files te verwijderen. Het spel zal nooit vastlopen, ook al is de savegame kadoek. Soms loopt het spel vast omdat je een verkeerde savegame hebt gedownload of je perongelijk iets verkeerds hebt gedaan. Dan kun je het beste San Andreas schoon gaan spelen, daarvoor moet je het bestandje gta_sa.set verwijderen. Dit bestand bevindt zich ook in de map San Andreas UserFiles. Verder zou ik je savegame's even kopieeren naar het bureaublad. Tijdens de setup vraagt de installeer-wizzad of je de savegame's wil verwijderen. Als je dan perongelijk fout klikt zijn ze weg. Nu heb je ze voor alle zekerheid nog Reageren
SoNell Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 oke bedankt alletwee voor jullie advies.. ik heb mijn savegame gevonden, gescand op virussen en hij is gewoon goed... ik ga hem zo unistallen en daarna opnieuw installeren... kijken of het helpt.. anders klop ik weer bij jullie aan thnx en grtz... Nelson Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.