Hellinxkeuh Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 waar vindt ik de ''beat the cock'' traitlon? Reageren
Bling Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Helemaal links onderin Los Santos, vlakbij dat reuzenrad (Tevens ook in de buurt van een vuurtoren). Let er wel op dat de triathlon alleen toegankelijk is in het weekend (GTA tijd). Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) What is the Triathlon Event? Where can I find it and what do I win?The Triathlon Event is called "Beat The Cock!" and can be found next to the lighthouse on Santa Maria Beach or on the beach at Fishers Lagoon ONLY on a Saturday or Sunday. You'll need a LOT of stamina to be able to do the mission though, and keeping low muscle and fat will enable you to sprint for longer. You'll need to mash the X button for about 15 minutes while you race across the whole state in order to win $10,000. Je kan hem dus vinden naast de vuurtoren op Santa Maria Beach, of op het strand bij Fisher Lagoon. ALLEEN op Zaterdag en Zondag! Je hebt wel veel stamania nodig, en zo weinig mogelijk spieren. (Daardoor loop je harder!) Bewerkt: 8 april 2006 door -Matthijs- Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Hier een plaatje van de locatie: Succes met je triathlon! Edit: Ruurd, je was een paar honderdste van een seconde later dan mij! Bewerkt: 8 april 2006 door Froodooo Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Chek dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=22805&st=15 Pagina 1, 2 en 3 daar staat alles uitgelegd over de Triatlons. Daar vind je echt alle tips, informatie alles wat er maar te vinden is. Succes Reageren
Scooter Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) eyz, mischien helpt de Lung Capacity ook, eerst werd ik heletijd verslagen tijdens het rennen op de berg, en toen ging ik maar eens mijn Lung Capacity trainen, en daarna had ik de triatlon wel gehaald, ik weet niet zeker of het daardoor ook komt, of dat het gewoon toeval was. wat mischien ook wel een handige tip is: als je aan het rennen bent, en er komt een tegenstander aan rennen; ga je op het moment dat hij je wil passeren; blokkeer je hem door voor hem te gaan lopen, zo word hij afgeremt en blijft hij een eindje achter je. om te weten wanneer hij er aan komt druk je op een knop om achterom te kijken. zodat je weet dat hij eraan komt. bij de ps2 is dat R3 (de ronde joystick indrukken). zo is het weer wat makkelijker om te winnen hopelijk heb je er wat aan. grtz, Cesar SA Bewerkt: 8 april 2006 door Cesar SA Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 De triatlon die je op het Santa Marina Beachs vlakbij de vuurtoren kunt starten is beschikbaar als je in San Fierro kunt komen. Deze triatlon loopt tot het radio station in San Fierro boven op de top. Na de missie The Green Sabre kun je deze triatlon op zaterdag of op zondag starten. Toen ik naar die Triatlon ging halverwege het spel (bij San Fierro) kon ik hem ook nog niet starten. Ik had alles wat daar ook stond: De uitslag ervan:+ Je moet meer dan 50% fiets-skills hebben. + Ook je stamina moet +50% zijn. + Als je de triatlon in Palino Creek doet, moet je alle 3de eilanden tot je beschikking hebben. Toen ik het later probeerde toen ik alle eilanden had lukte het wel. Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 nou ik wordt de heletijd verslagen ik bak er niks van Ik kijk wel ff bij die tips Reageren
Miyamoto Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Die triathlon in Palimino Creek doe ik niet meer... Met al die zever over Panopticon Killers, spookhuizen en dat krot en die rolstoel dat daar staat...creepy... 50ste bericht!! Reageren
ik zib it Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb iets leuks ontdekt je moet gewoon je jetpack gebruiken en dus niet zwemmen dan heb je een hele grote voorsprong Het is mij een keer gelukt met de hunter dat was wel leuk Reageren
Silverwing Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Volgens mij is het niet mogelijk om zonder cheats met jetpack te triathlon te doen, noch met de Hunter. Het gaat natuurlijk veel makkelijker, maar niet iedereen op het forum cheat natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.