Jump to content

Help!


W

Recommended Posts

GTA Vice City werkt bij mij niet meer.

Ik heb hem gewoon geinstalleerd en dat ging goed, appeltje eitje.

Maar als ik hem op probeer te starten, dan verandert mijn cursor in zo'n CD'tje met een pijltje ernaast (jeweettoch), en doet ie verder niks meer, en mn cursor verandert ook niet terug.

Ik heb het al geprobeerd via de installatie folder te starten, maar dan heb ik hetzelfde probleem.

Wat is er mis??

Hier zijn mijn PC specs:

specs5we.png

Bewerkt: door W³bster
Link to comment
Delen op andere websites

Dat CDtje betekent dat hij hem zoekt, of niet kan vinden. Dan heb je of een illegale versie (mogen we je niet verder helpen), of je CD is beschadigd. Je moet GTA Vice City trouwens opstarten met de Play CD erin. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb absoluut geen illegale versie, ik heb hem bij Intertoys gekocht voor 30 euro.

En de GTA Play CD zat er gewoon in, maar ik zal proberen hem schoon te maken, alhoewel hij er nog gewoon goed uitziet.

Bewerkt: door W³bster
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me helpen ik snap niet hoe je die downloads van die auto's en die save game's in het spel moet doen of waar je dat doet *in welke map*

Bedankt :N

Voor meer informatie voor de auto's verwijs ik je hier heen.

Verder moet jij je savegames in de map GTA Vice City User Files zetten.

Die map kun je vinden in de map Mijn documenten.

En back-up wel de bestanden die je gaat gebruiken, als er dan wat fout gaat, heb je altijd de orginele bestanden nog!

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien heb je windows xp.

Als je een account hebt met beperkte mogelijkheden, dan moet je eens proberen om vice city op een administrator-account te installeren en op te starten.

Hier kun je zien hoe je een adminstratoraccount hebt:

1. Ga naar Start

screen3913eu.png

2. Ga naar Configuratiescherm

screen3928bp.png

3. Klik (indien nodig) op Klassieke weergave

screen3936wi.png

4. Klik dan op gebruikersaccounts

screen3946sn.png

5. In dit plaatje zijn Martijn en Corrie & Edwin administratoraccounts, te zien aan "Beheerder van deze computer". Frans heeft een account met beperkte rechten, te zien aan "Account met beperkte rechten"

screen3958ge.png

Dus hier zal je vice city moeten installeren op Martijn en Corrie of Edwin.

Groetjes Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien heb je windows xp.

Als je een account hebt met beperkte mogelijkheden, dan moet je eens proberen om vice city op een administrator-account te installeren en op te starten.

Hier kun je zien hoe je een adminstratoraccount hebt:

1. Ga naar Start

screen3913eu.png

2. Ga naar Configuratiescherm

screen3928bp.png

3. Klik (indien nodig) op Klassieke weergave

screen3936wi.png

4. Klik dan op gebruikersaccounts

screen3946sn.png

5. In dit plaatje zijn Martijn en Corrie & Edwin administratoraccounts, te zien aan "Beheerder van deze computer". Frans heeft een account met beperkte rechten, te zien aan "Account met beperkte rechten"

screen3958ge.png

Dus hier zal je vice city moeten installeren op Martijn en Corrie of Edwin.

Groetjes Flitskikker

Sorry maar dit is ook niet het geval, ik heb 2 accounts op deze PC en beide zijn ze beheerder.

Link to comment
Delen op andere websites

moet ik dan die andere autos'die daar in staan in het progammatje moeten die verandert zijn met die van de getunede auto's??

en jullie auto's hebben een error ik kom niet eens op die site kan geen autos'bij jullie downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...