Grove St. Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) stem : Froodoooik vind ze eigenlijk allebei niet mooi maar het plaatje van Froodooo is wat mooier en de Font ook Same Comment Stem: Froodooo Bewerkt: 10 april 2006 door Grove St.
Talietje Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 ah, ben je zo benieuwd? froodooo!!![/font]
Froodooo Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Vandaag de laatste stemdag! Tussenstand: Froodooo: 12 AmsterdamBoy: 0
RonaldVC Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Heb ik al gestemd? Volgens mij niet... Ook ik stem op Froodooo, sorry Amsterdamboy.. Grappig hoe jullie allebei één van de bekenste dingen van Amsterdam als plaatje hebben gekozen. Bij Amsterdamboy de Bijlmer, wereldwijd bekend natuurlijk vanwege de vliegtuigramp, en bij Froodooo de Arena. Alleen vind ik het lettertype die Amsterdamboy gebruikt heeft niet zo mooi, en valt het eigenlijk een beetje teveel op. Leuk is de filter eroverheen, en de border is ook goed uitgekozen. Had het plaatje een formaat van een signature gehad en als de tekst wat anders was had het veel mooier geweest. Froodooo heeft een mooi font uitgekozen, die past goed bij het plaatje, al vind ik het een tikkeltje te groot. Die wat is het brush? eroverheen past heel erg goed en dat maakt het eigenlijk een heel speciaal gezicht. De kleur van de border had ik anders gedaan, misschien was gewoon zwart wat beter geweest.. Vandaar dat mijn stem ook naar Froodooo gaat. Bewerkt: 11 april 2006 door RonaldVC
GTA Fanaat Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik stem op Froodoo, omdat ik die van Amsterdamboy toch niet zo heel mooi vind, sorry. Mijn stem gaat dus naar: Froodooo
Froodooo Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 De eindstand: Froodooo: 14 AmsterdamBoy: 0 Ik zal een PB sturen! Goed gespeeld, A´damboy!
.Levi. Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Winnaar Froodoo Bonus +1 punt Verliezer AmsterdamBoy -1 punt -Topic Closed- Ps: Hier had ik gewoon even zin in.
Recommended Posts