KillerR Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Hey allemaal Ik heb een filmpje gemaakt met imageready(Het is mijn eerste) Het gaat over een soort bestelauto die ik heb gemaakt met paint: Rates please Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ziet er leuk uit. De hele Sig is heel cartoon-achtig, wat ik ook wel weer 's leuk vind. De achtergrond is wel goed, die boompjes zijn simpel, maar wel goed. De auto is dan alweer wat meer gedetailleerd ( ), maar ik moet je zeggen, ik kan zulke auto's niet tekenen! Ziet er wel grappig uit over het algemeen, en is erg origineel. Het is wel jammer dat je auto niet helemaal tot het einde loopt, maar opeens stopt... Cijfers Achtergrond: 7.5 Kleuren: 8 Render: 7.8 Effecten: 8.5 Tekst: - Originaliteit: 9 Algehele indruk: 8 Eventuele bonus: 0.4 Heel netjes gedaan, je krijg van mij een 8.5. KUTGW! Reageren
SamShine Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ziet er heel mooi uit alles! Alleen ik denk dat je alles met photoshop nog een beter uitstraling kan geven, ook is het jammer dat de auto aan het begin nogal langzaam gaat en opeens versnelt! KUTGW, verbeteringen vooral posten! Reageren
Nielok Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Super, mooi gedaan met paint maar met Photoshop zou het veel beter geweest zijn^^ Toch kap gedaan. 8/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 heel mooi Robert misscien had je de wielen moeten lanten draaien. Render:8(met draaiende wielen een 9) Achtergrond:8 Effects:8 Animatie:9 Overall:8,5 Ga zo door! Reageren
KillerR Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ziet er heel mooi uit alles!Alleen ik denk dat je alles met photoshop nog een beter uitstraling kan geven, ook is het jammer dat de auto aan het begin nogal langzaam gaat en opeens versnelt! KUTGW, verbeteringen vooral posten! Het is geen verbetering maar toch: De verbetering van de vorige: (Deze loopt wel tot het einde) Reageren
Daan007 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Heel mooi aleen op het einde gaat de auto nog een keer in de achteruit en dan begint ie opnieuw maar voor de rest heel mooi Reageren
Ferre Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik vind het heel origineel. Ook een mooie auto. Alleen is het niet wat als je de achtergrond ook met Paint maakt? Wat dan is het allemaal dezelfde stijl. Broem, Broem 9/10 Reageren
KillerR Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik vind het heel origineel.Ook een mooie auto. Alleen is het niet wat als je de achtergrond ook met Paint maakt? Wat dan is het allemaal dezelfde stijl. Broem, Broem 9/10 Ik heb de achtergrond expres niet met paint gemaakt want nu valt de auto meer op: "hij springt naar voren" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.