Ferre Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Onderwerp: iPod People, daar bedoel ik iets van dit mee. Soort design: Wallpaper Size design: 800×600 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: 9 April Hij moet natuurlijk wel zelfgemaakt zijn, met een eigen render.
Arjen Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Iek? edit: Jij ook succes, hou het topic in de gaten, want ik laat mn Wallpaper in deze post zien. Bewerkt: 8 april 2006 door Arjen
Ferre Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Oke, veel succes alvast Edit: edit: Jij ook succes, hou het topic in de gaten, want ik laat mn Wallpaper in deze post zien. Oke is goed Bewerkt: 8 april 2006 door Ferre
Arjen Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik doe het toch maar niet in de andere post, anders lijkt het net of dit topic is vervallen. Bij deze. - iPod is door mijzelf gemaakt (zonder enig hulpmiddel) - Cutout is zelf uitgezocht ^^ - Copyright 2006 © etc. Zoekseks. [800x600 - 88.75 KB]
Ferre Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Arjen: Ferre: Cutout ook zelf gezocht . Ik heb de pet apart gehouden, en wat aangepast. iPod heb ik ook zelf gemaakt, zonder tut. En er zit een witte border omheen. Alleen de knoppen zijn wat mislukt . Wil een mod de titel veranderen? Het stemmen kan t/m 11 April! Bewerkt: 9 april 2006 door Ferre
Froodooo Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ten eerste wil ik jullie allebei een compliment geven, ze zijn beide erg mooi geworden! Die van Arjen is mooi, zeker om dat de IPod goed 'oplicht' hij stoot af van de schim, en dat is mooi. De rand is ook goed gedaan, het past er mooi bij. Alleen vind ik de tekst niet mooi, ik kan het niet echt lezen, en ik hou niet echt van dat soort lettertypes. Dan die van Ferre, die er ook iets moois van heeft gemaakt. De pet op het hoofd vind ik er goed ingezet, als je het niet wist zou je denken dat het één plaatje is. Maar het gaat hier ook om de IPod, en die vind ik nou niet echt verbazingwekkend mooi. De toetsen zijn niet echt mooi, en er zit ook totaal geen diepte in, wat ik toch wel een beetje had verwacht.... Dus misschien raadde je het al, mijn stem gaat naar Arjen. Allebei nog veel succes!
Nielok Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik stem op Arjen omdat Ferre zijn iPOD er maar betreurend naast staat. voor de rest gaa ik met Froodooo mee
SamShine Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ferre, bij al die 'Ipod People' die je bij de link zitten er oordopjes bij, bij die van jou is dat niet zo. Wat hem al een stuk minder mooi maakt. Bij die van Arjen ziet alles er goed verzoorgt uit, behalve zijn lettertype (richtpunt Arjen!). Mijn stem gaat daarom naar: Arjen.
Gta Ripper Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik stem op Ferre die vind ik gewoon iets mooier dan die van Arjen.
Ferre Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Dan die van Ferre, die er ook iets moois van heeft gemaakt. De pet op het hoofd vind ik er goed ingezet, als je het niet wist zou je denken dat het één plaatje is.Maar het gaat hier ook om de IPod, en die vind ik nou niet echt verbazingwekkend mooi. De toetsen zijn niet echt mooi, en er zit ook totaal geen diepte in, wat ik toch wel een beetje had verwacht.... Het gaat hier niet om de iPod. Het gaat meer on de 'iPod People'. Anders had ik me ook meer op de iPod gericht. De pet hoort ook bij me cut-out. Ik heb hem er alleen uitgeknipt en de kleur veranderd. Tussenstand: 4-1 voor Arjen. Bewerkt: 9 april 2006 door Ferre
.Sharingan Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Ferre, ik vind hem toch wat beter gelukt. Alleen je moet op de knoppen gaan letten. Stem Ferre Bewerkt: 9 april 2006 door .Tales.
Dago58x Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik vind de beide sig's echt normaal maar toch kies ik voor Arjen
Twenty Eyes Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Het izjn helemaal geen sigs dago58x Ik vind het heel moeilijk om te kiezen, jullie hebben bijde een mooi resultaat. Dit is 1 van de moeilijkste battle's waar ik ooit in heb meegestemd. Ik stem denk ik maar voor Ferre, ik hou iets meer van die blauwe kleur. En ook is die LA pet erg leuk! PS: Leuk lettertype Arjen, waar heb je die vandaan?
Eli R Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik stem op Ferre, Arjen z'n tekst, tsjah, die 'zuigt'. Die van Ferre spreekt me toch net even wat meer aan. Ferre +1
Recommended Posts