DaddyPimp Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ferre, die is origineler met die pet... Weer eens wat anders dan al die anderen
Mazzeltje Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik kan niet echt zien dat er veel verschil is. Maar omdat op die van Arjen een grote Ipod is afgebeeld die ik ook heb krijgt hij mijn stem. Ferre heeft een Ipod Shuffle erin en dat vindt ik rot-dingen. Mijn stem gaat naar Arjen.
RonaldVC Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Stem: Arjen. Die van Arjen vind ik mooier omdat ik de render mooier vind, en omdat die persoon ook daadwerkelijk oordopjes draagt. Dat is toch wel een belangrijk detail denk ik.. Bij die van Ferre vind ik de pet niet passen, en ja.. de oordopjes missen, da's jammer... Ik stem dus op Arjen.. Bewerkt: 10 april 2006 door RonaldVC
Talietje Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 mijn stem gaat naar .. ben je zo benieuwd? ok dan, ik stem voor arjen!!![/font]
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Mijn stem gaat naar Arjen, ik vind de iPod van hem vele malen mooier dan die van Ferre. Ook vind ik het mooi dat de oordopjes er bij zijn gemaakt. Dat vind ik zo mooi gemaakt, daar heb ik geen woorden voor. Vote Arjen.
Arjen Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Met enkele stemmen meer ben ik de winnaar. Gelukkig. Volgende keer beter Froodooo. [punt = gemeld bij Slimm]
Ferre Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Met enkele stemmen meer ben ik de winnaar. Gelukkig. Volgende keer beter Froodooo. [punt = gemeld bij Slimm] Waarom halen sommige Ferre en Froodooo door elkaar? Dit is al een aantal keer gebeurt. Ik ben dus Ferre (Je eigen tegenstander verwarren met iemand anders ). Maar Arjen je hebt eerlijk gewonnen, die van jou was echt
Slimm Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Battle afgelopen, winnaar Arjen. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij Ferre. Closed.
Recommended Posts