Jump to content

Running Dog.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hej ik kom niet veder bij de missie Running Dog.

Dan slaat Big Smoke een Vagos neer.

En dan moet ik die andere Vagos doden.

Maar dat lukt mij maar niet.

Want hij springt telekens over hekken en gaat stegen in.

Opgevemoment gaat tie een auto in.

En dan lukt het me niet meer om hem dood te maken.

Iemand mischien tips en info ? ;)

GR denkaanhenk. :cya:

Geplaatst:

Missie beschrijvingen staan altijd hier.

Dit is de bschrijving:

In het begin van deze missie moet je de "neef" van Big Smoke ophalen, rij naar de aangegeven plek. Je krijgt nu een kleine cutscene te zien waarin Big Smoke om wiet vraagt. De vagos willen het niet geven, dus slaat Big Smoke een van de Vagos neer met zijn knuppel, de andere moet jij nu achtervolgen.

Ren achter hem aan en pak je Tec-9, zo kan je de Vagos lopend neerschieten, kijk ook uit voor andere Vagos onderweg. Wanneer je het Vagos gozertje hebt neergeschoten heb je de missie gehaald!

Dus rennend neerschieten. Succes ermee

Geplaatst:

Je moet bij deze missie sprintend achter die Vagos kerel aanrennen.

Zorg wel dat je een geweer hebt, bij voorbaat een Tec-9, die je kan vinden op het huis van Sweet.

Zo kun je al rennend de Vagos neerknallen!

Succes. :clown:

Geplaatst:

Oke allebei bedankt.

Ik wist niet waar je een tec-9 kon krijgen.

Want ik had alleen een knupel spray en een pistol.

Thanx. :cya:;):klap:

Geplaatst:

Dan zou je ook gewoon die pistool kunnen pakken en op zijn hoofd richten en klaar. Dit is een van de makkelijkste missies in het spel.

Geplaatst: (bewerkt)
Hej ik kom niet veder bij de missie Running Dog.

Dan slaat Big Smoke een Vagos neer.

En dan moet ik die andere Vagos doden.

Maar dat lukt mij maar niet.

Want hij springt telekens over hekken en gaat stegen in.

Opgevemoment gaat tie een auto in.

En dan lukt het me niet meer om hem dood te maken.

Iemand mischien tips en info ? ;)

GR denkaanhenk. :cya:

Ha die henk, ik denk aan je. :bonk:

Ok nu even over de missie, je moet ervoor zoals al gezegd achter een Vagos aan rennen en hem vermoorden. Je hebt 2 opties:

1. Als je cheats gebruikt, zou je een M4 kunnen gebruiken want dan kan je al zonder te rennen op hem richten.

2. Gebruik je geen cheats en dat lijkt mij het meest voor de hand liggende, zorg dan dat je zoals ook al gezegd een Micro-SMG bij je hebt. Belangrijkste is om het makkelijker te maken, is om je stamina wat omhoog te laten gaan, zo kan je langer zonder te stoppen achter 'm aan rennen.

Je stamina train je door naar de gym te gaan en op de hard loop machine te rennen of door gewoon door de straten LS te rennen.

Succes.

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ja ik weet het het is een hele makkelijke missies.

Maar ik heb alle save games verwijdert.

En eerst dee ik alles met cheats.

En nou doe ik hellemaal niks meer met cheats.

Dus ik moet er wel flink aan wennen. :cya:

Geplaatst:

Misschien enkele tips:

- Je kan opzich al de courier missie van Los Santos gaan doen. Daar moet je met een bmx pakketjes gaan afgeven. Zo krijg je niet direct al veel geld ( ongeveer 14000$) maar je stamina gaat er ook van verhogen. Zo kan je ook een langere tijd achter hem aansprinten zonder dat je moe wordt.

- Hij rent door veel huizen en steegjes en springt over hekjes. Jij moet gewoon een weg vinden langs de huizen heen. Zo hoef je over geen hekjes. En zo ben je ook vlugger bij hem. Op een moment zal hij over een brede weg gaan lopen. Dan heb je de kans om hem van op een afstand neer te schieten

Gebruik daarvoor een MP5 of dergelijke, een wapen waar je redelijk ver mee kan schieten.

Zo doe ik het toch altijd. :engel:

Geplaatst:

snel lopen en schieten

>>> Door dizzee: als het antwoord al gegeven is, moet je het niet gaan herhalen..

Dus ga aub nuttig posten. ;)<<<

Geplaatst:
snel lopen en schieten

>>> Door dizzee: als het antwoord al gegeven is, moet je het niet gaan herhalen..

Dus ga aub nuttig posten. ;)<<<

En het is niet meer nodig om hier te posten.

Ik ben alweer in San Fierro.

:puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...