Jump to content

dam and blast

Recommended Posts

Geplaatst:

kan er mij iemand helpen ik weet totaal niet wat ik moet doen. ik rij naar het vliegveld en stap in het vliegtuig en ik vlieg naar die gele stip op mijn radar. maar het probleem is ik zie daar niks van een rode cirkel waar ik moet doorvliegen of dat ik daar moet landen. en ik graak ook niet uit het vliegtuig gesprongen. ik heb ps2

groetjes panterke

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Panneke, :cya:

Als je op het vliegveld in Las Venturas in het vliegtuig bent gestapt, moet je heel hoog gaan vliegen. Als je goed op de radar kijkt zie je dat er een driehoekje staat. Hier nog en truckje hoe je makkelijk bij de carona hoog in de lucht kunt komen.

• Staat de punt van het driehoekje naar boven, dan moet je hoger vliegen.
  • Staat de punt van het driehoekje naar beneden, dan moet je lager gaan vliegen.
  • Is het een blokje op je radar, dan vlieg je op de juiste hoogte.

De punt van dat driehoekje geeft aan hoe hoog de carona zit, als je door de carona heen bent gevlogen moet je eruit springen. Is het een blokje op de radar? Dan vlieg je hoog genoeg.

Verder heb ik nog een tip hoe je hoog kunt gaan vliegen. Vlieg eerst naar het dorpje van de bootschool. Probeer ondertussen telkens een heel klein beetje omhoog te gaan. Als je bij dat dorpje bent aangekomen keer je weer terug en vlieg je richting de carona, probeer nog steeds omhoog te gaan totdat het driehoekje een vierkantje word.

Als je door de carona bent gevliegen moet je er uit moet springen, komt dat zeer duidelijk in beeld, door middel van een filmpje. Je moet dan op de uitstapknop drukken, de knop waarmee je uit een voertuig stapt/springt. Als je dat gedaan hebt, kun je in het water laten vallen of gewoon in het water landen. Zwem daarna naar de oever waar de marker zich bevind. Je kunt ook op het stukje landen, waar de marker zich bevind.

Daarna moet je 2 mannen vermoorden en kun je naar binnen.

Veel succes!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
kijk gewoon op www.gtagames.nl :Y ik snap ook eigenlijk niet waar het deel missie hulp bestaat :N

Sorry voor deze grote offtopic. Maar dit fora bestaat om missie-tips te krijgen, of als je een missie niet kunt halen. Je kan dan je eigen ervaringen vertellen, wat hoe jij hem het makkelijkst kan halen. En ondekte tips overgeven zodat je alles makkelijker kunt halen. Je kunt dus hier eigenlijk om hulp voor missies vragen, als je een missie niet kan halen. Dit is gewoon een missiehulp-fora waar je om "hulp" kunt vragen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...