ViceSunshine Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Eey, High Noon is de missie waar je Pulaski moet vermoorden in zijn buffalo. Ik heb al geprobeert met een smg en een sanchez,maar het wilt natuurlijk niet lukken . btw:na welke missie kun je de eerste missie van "return to los santos" doen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Ey Dragon of Choas, Bij de missie High Noon, moet je als Pulaski wegrent snel op zijn banden van de wagen schieten. Hij zal dan niet goed kunnen rijden en verliest snel de kracht over zijn stuur kwijt. Probeer heel veel op zijn auto driveby's te doen of hem snel uit de auto te gooien als hij een grote stuurfout heeft gemaakt. Als je zijn auto vaak kapot maakt, door erop te schieten zal hij uit stappen en je kunt hem dan zo doodrijden. Je krijgt dan nog een cutscene te zien, en dan heb je de missie gehaald. Zoals ik al eerder zei kun je ook hem uit de auto gooien, daarvoor heb ik nog wat tips om hem snel te vermoorden. Hier komen ze dan: Pulaski is een gewaped man, hij heeft een Dessert Eagle bij zich, waarop hij helemaal is afgetraint (hitman skill) en heeft een onzichtbare amor aan. Als je hem dan uit de auto gegooit hebt, kun je hem het beste vermoorden met een wapen die een groot patroon heeft. Bijvoorbeeld de M4, deze is krachtig en heeft een patroon van 50 kogels. Verder raad ik je aan om even dit topic door te lezen. Dat gaat over de missie High Noon en de missie NOE. Daar zijn onwijs veel tips gegeven en truckjes, ik denk dat het zo wel moet lukken. Succes DoC!! EDIT: Volgens mij kun je na de missie Madd Dogg, de missies Back to Los Santos doen. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wel. Nogmaals succes DoC! Bewerkt: 8 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Volgens mij kun je na de missie Madd Dogg, de missies Back to Los Santos doen. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wel. Nogmaals succes DoC! Nope, dat is na de missie 'Saint Mark's Bistro'. Het kan ook natuurlijk zijn dat je daarna nog de 'Breaking the bank at caligula's doet, maar die is niet noodzakelijk... Komaan ruurd, jij als beste in SA moet dat toch weten! [/font] Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 DoC: Je kan het ook anders doen als Ruurd heeft gezegd. Wel de banden lek schieten (één is in feiten genoeg) en dan wachten tot hij in een klein stadje (dorpje ) rondjes gaat rijden. Jat daar een motor, en dan kan je gewoon recht vooruit schieten. Dan stapt hij uit. Voor vervolg zie Ruurd Reageren
Dago58x Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 HEt makkelijkste is gewoon snel zn banden lek schoppen ALs je dat heb gedaan ga zo snel mogenlijk naar de voertuig(ik weet niet hoe die heet) DAn Rijd Pulaski Steeds Slechter Je moet hem duwen op een goeie plek dan kun je uitstappen en doden of hem overrijden Hierna Heb je de Missie Gehaald!! Veel Succes!! Reageren
Moonbeam Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Doe het op de luie-mensen-manier, neem een minigun mee! Op 'wikigta' vind je vast wel een lokatie. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Kun je hem niet beschieten met een Hunter, Rhino of bazooka???(als je die bij je hebt) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Kun je hem niet beschieten met een Hunter, Rhino of bazooka???(als je die bij je hebt) Dit zou allemaal wel kunnen. Je zou de voertuigen moeten spawnen met n00bmod of met een cheat. Mocht je een Bazooka bij je hebben, dan zou je natuurlijk de auto van Pulaski kunnen opblazen. Verder is het natuurlijk veel proberen. Zoals Dago58x al zei kun je Pulaski ook volgen. Hij zal dan naar het dorpje Fort Garson (ofzo) gaan. Daar zal Pulaski rondjes rijden, nu kun je hem opwachten en zijn auto vernietigen en natuurlijk Pulaski zelf. @MoonBeam: Zonder cheats kun je de Minigun niet krijgen. Op de brug van de trein SF->Dessert kun je niet lopend kopen. Alleen via een Jetpack, verder ligt erin Toreno's huis ook 1. Deze komt er pas ver na de missie High Noon. EDIT: Het kan toch wel. Hier vind je de locaties van de minigun in Las Venturas en Omstreken. Bewerkt: 9 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Goliat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Kun je hem niet beschieten met een Hunter, Rhino of bazooka???(als je die bij je hebt) Je hebt de tijd niet om een hunter te nemen, als de missie begint heb je ook alleen een bandito naast je staan, de minigun is een goeie tip dus daarmee zou het wel moeten lukken. Edit: Inderdaad als je n00b-mode gebruikt zou je wel een hunter kunnen spawnen. Bewerkt: 9 april 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.