Jump to content

GTAIII loopt vast


Ar

Recommended Posts

Ik probeer mijn GTAIII uit te spelen, maar sinds kort begint de GTAIII vast lopen waardoor ik geen zin meer heb om GTAIII uit te spelen.

ik ben nu dus ookal wat verder met ViceCity en ik dacht ik probeer GTAIII weer eens, maar dan ook nu loopt hij op de vreemdste manier weer vast, tijdens een missie of op weg naar en missie of wanneer je gewoon aan het scheuren bent met een auto.

Hebben jullie misschien een herstal-programma ofzo iets?

Ik heb al gekeken op GTA.NL, maar ik wil eerst zekerhied hebben van jullie, want ik ben niet zo'n ster in computers en alles wat daar onder valt.

Ik vind het trouwens raar dat hij het bij ViceCity wel doet en bij GTAIII niet qua geheugen of zie ik dit verkeerd?

Alvast Bedankt :cya:

Bewerkt: door ViceCity
Link to comment
Delen op andere websites

Hey ViceCity,

Je hebt gelijk, de systeemeisen voor ViceCity zijn hoger dan bij GTAIII dus eigenlijk is het wel vreemd. Misschien is het het beste om GTAIII eens opnieuw te installeren en misschien de eventuele mods te verwijderen. Sommige mods zijn nog niet af, en loopt het spel niet meer super goed.

Ja VforV, die patch van GTAIII staat gewoon op GTAGames.nl. Mocht het na installeren van deze patch nog niet lukken, dan kun je eventueel even overwegen om III erhelemaal af te halen en dan nog eens opnieuw installeren.

Ik hoop dat het zo lukt ViceCity. Als het niet lukt, hoor ik het graag van je. Lukt het wel, dan moet je het ook even melden. Maar bij deze: Succes :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de mods die ik in het spel heb zitten verwijderd (het was enkel maar die highway)

Nadat het spel vastloopt, druk ik op mijn windows-toets die naast de ALT-toets zit van je toetsenbord en dan zegt mijn PC het volgende:

Unhandled exception: c0000005

At addres 0057c95a

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat toch maar GTA3 moet herinstalleren. Je opgeslagen spelletjes blijven.

Als het dan nog niet lukt, moet je de patch downloaden.

Het kan ook nog aan je opgeslagen spel liggen, want misschien kan hij de mod niet meer vinden.

Maar probeer eerst maar de twee dingen die hier boven staan.

Groetjes van Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat toch maar GTA3 moet herinstalleren. Je opgeslagen spelletjes blijven.

Als het dan nog niet lukt, moet je de patch downloaden.

Het kan ook nog aan je opgeslagen spel liggen, want misschien kan hij de mod niet meer vinden.

Maar probeer eerst maar de twee dingen die hier boven staan.

Groetjes van Flitskikker

Dit houdt in dat je over je spel nog een installatie moet doen met je installatie-cd?

Link to comment
Delen op andere websites

CD al gecheckt op krasjes? Ik weet dat het raar klinkt, maar je kan eventueel je disk een wassen met detergent. ('t geen je moeder gebruikt om de vaat te doen) Het klinkt waarschijnlijk gek en misschien wil je je GTA disk nooit nat maken maar het werkt wel.

1. Disk onder kraan houden, nat maken.

2. Detergent (Dreft bijvoorbeeld) op disk doen. (de spiegelkant hé)

3. Met je vinger de Dreft uitwrijven, maar let op!: van onder naar beneden, dus meegaan met die regenboogstraal en dus niet rond gaan. Dat leidt tot minder krassen.

4. Daarna met water alle detergent eraf doen. Dat kan een tijdje duren aangezien detergent er even op blijft liggen.

5. Erg goed spoelen met water.

6. Afdrogen met een handdoek, maar wederom van onder naar boven en niet rond. Hier is het heel belangrijk dat je dat doet want anders kan je krasjes krijgen.

7. Zorgen dat álles goed droog is en dan de disk gewoon ergens leggen zodat hij even rust en kan drogen.

8. Gebruiken!

Heb geen schrik, als je alles doet zoals ik je zeg komt je disk er beter uit dan ervoor. Ik gebruik het al jaren en nog nooit een probleem mee gehad, in tegendeel, spellen die helemaal niet meer werkten begonnen wel weer te werken. Je kan dit truukje op alle soorten disks gebruiken, DVD's, PS2 games, XBOX games, audio CD's, PC games, and so on...

Link to comment
Delen op andere websites

Nog nooit van gehoord, dat kan ook ik wel eens proberen aangezien jij zegt dat het kan.

Ik heb net GTAIII weer opnieuw geinstalleerd en wanneer ik deze weer opstart en een nieuwe game wil beginnen, krijg ik het volgende in beeld:

Hierna start hij overigens wel de nieuwe game op.

Bewerkt: door ViceCity
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...