Sunray Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) hier is hij. Bewerkt: 9 april 2006 door Sunray Reageren
Arjen Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Je moet het bestand opslaan als .GIF. JPG of PNG geeft geen animatie weer. Reageren
Sunray Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Jawel hoor mensen het is me gelukt! mijn eerste animatie userbar.(ik heb er 2 dingen moeten voor downloaden) rate hem eens op /10 en binnekort doe ik ook sigs enzo. ik ga me bezig houden met animatie afbeeldingen. geef me ook tips enzo. maar het is me eerste animatie (en ik heb er eerlijk gezegd hard aan moeten werken)ik heb het zonder photoschop gedaan. dus geef tips en op /10 hij staat boven me animatie. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) De scanlines zijn te fel zet die op Soft Light. En hij gaat iets te snel. Je moet hem iets langzamer laten gaan 6/10 Bewerkt: 9 april 2006 door gta ripper Reageren
Sunray Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) zo is het beter of nog altijd te traag. (dank je voor de tip) Bewerkt: 9 april 2006 door Sunray Reageren
Nielok Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 je scanlines zijn veel te fel, heb je ze al op softlicht gezet? zou 2 seconden niet beter zijn voor een userbar? of is dat al te traag? Reageren
Sunray Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Zo nieuwe userbars. zeg ook eens of ze beter zijn dan die andere. wat is er veranderd: scanlines kleur snelheid van het plaatje(wel niet zo veel maarja). dus zeg gewoon of het beter is of niet. en geef misschien ook nog wat tips voor me volgende animatie(kan ook een sign worden) ik ben de scanline vergeten de veranderen bij de helft maarja. denk dat het zoals die andere is(dus de scanlines) Bewerkt: 9 april 2006 door Sunray Reageren
Nielok Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 veel beter TIP: Scanlines komen beter uit bij Soft Light en op lichte kleuren gebruik ik altijd zwarte Scanlines bij donkere kleuren lichtere(contrast) Reageren
Sunray Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Bedankt hoeveel geef je het op /10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.