Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Iedereen,

Ik ben weer eens aan het modden.

En nu heb ik een eiland gemaakt, maar als ik ingame naar het eiland toe ga,is het er niet.

Hoewel,een deel,want ik kan er wel op lopen(de COL werkt dus wel).

Hier een paar screens:

eilandlargewebview3ln.jpg

eiland1largewebview5zh.jpg

eiland2largewebview7ei.jpg

Hoe komt dit,en wat doe ik er aan?

Mickey

Bewerkt: door mickey
Geplaatst:

Zo ziet mijn IPL eruit:

1, eiland, 0, 655, 0, 13, 0, 0, 0, 1, -1

En mijn IDE:

1, eiland, eiland, 300, 128
Geplaatst:

Dat ligt aan de col als ik me niet vergis. Ik heb dit ook nog gehad. En ik dacht dat ik het met de coll had opgelost...

Geplaatst:
Zo ziet mijn IPL eruit:
1, eiland, 0, 655, 0, 13, 0, 0, 0, 1, -1

Je gaat me toch niet vertellen dat dat je IPL-regel is? Waar zijn de coordinaten?

Geplaatst: (bewerkt)
1, eiland, 0, 655, 0, 13, 0, 0, 0, 1, -1

Het dik gedrukte zijn de coordinaten.

X=655

Y=0

Z=13

Bewerkt: door mickey
Geplaatst: (bewerkt)
1, eiland, 0, 655, 0, 13, 0, 0, 0, 1, -1

Het dik gedrukte zijn de coordinaten.

X=655

Y=0

Z=13

Probeer er eens 655.0, 0.0 en 13.0 van te maken, misschien werkt het dan wel.

Volgens mij slikt het spel niet-floating-point coordinaten niet.

Bewerkt: door JGuntherS
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie het probleem meteen. Je distance staat op 300. Dat wil zeggen dat je je eiland vanaf 300 meter ziet vanaf de 0 coordinaat van je DFF. Om dit op te lossen maak je een LOD, Maak een kopie van je DFF, vervang de 1ste 3 letters door LOD. Open je COL met de col editor 2, rechtermuisknop op je col > Copy as LOD.

IDE + IPL:

2, LODand, 0, 655, 0, 13, 0, 0, 0, 1, -1

2, LODand, eiland, 2000, 128

:D

Bewerkt: door Blaster27
Geplaatst:

Ik weet het al, waarschijnlijk heb jij je Eiland niet dicht Gecollapsed, of d.m.v Target Weld. Jij hebt in het midden er een plane overgedaan, dat geeft meestal bugs als deze, minstens moet hij er in 3DS grootte iets van 5,0 overheen zitten.

Geplaatst:
Ik zie het probleem meteen. Je distance staat op 300. Dat wil zeggen dat je je eiland vanaf 300 meter ziet vanaf de 0 coordinaat van je DFF. Om dit op te lossen maak je een LOD, Maak een kopie van je DFF, vervang de 1ste 3 letters door LOD. Open je COL met de col editor 2, rechtermuisknop op je col > Copy as LOD.

IDE + IPL:

2, LODand, 0, 655, 0, 13, 0, 0, 0, 1, -1

2, LODand, eiland, 2000, 128

:D

Op die screens staat hij toch op het eiland, alleen ziet hij het niet. Dus met de draw distance zal het niet te maken hebben. Een LOD is om het van nog verderaf te zien. Heb je misschien de textures niet de goede naam gegeven in de txd?

Geplaatst:

Hij ziet de textures in het midden niet, wat ik dus net al zei, hij heeft het midden niet gecollapsed, wat wel moet.

Geplaatst:

Goed, nu heb ik het eiland eruit gehaald en even een box die ik eerder had gemaakt erin gezet.

Maar die doet het ook niet!

Deze is wel goed,want ik heb hem in VC gezet,en daar deed hij het ook. :bonk:

Wat is het probleem? :N

Geplaatst:

Een paar dagen geleden(bij mijn eerste post),zag ik inderdaad het hele eiland niet.

En nu zie ik de hele box niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...