Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb je in de txd de texture de goede naam gegeven?

Ik had dit ook, maar alleen als ik een draaihoek invulde. Zonder dat deed ie het gewoon goed.

Geplaatst:

Dit is mijn IPL:

1, blok, 0, 462, 12, 23, 0, 0, 0, 1, -1

Dit is mijn IDE:

1, blok, blok, 300, 128

En ik heb bij de TXD Builder Dff check gedaan en stond er: "all textures are available".

Dus volgens mij klopt alles.

Geplaatst:

Ik weet niet precies waarom, maar vul eens inplaats van die -1 het nummer van de regel in de ipl in.

dus als het de 3e regel in de ipl is, vul je 3 in. Greetz Wazuup

Geplaatst: (bewerkt)

Ja ik heb ook meteen maar even een lod gemaakt.

EDIT:Oke, dat werkt dus ook niet.

Waarschijnlijk licht het of aan mijn model, of aan mijn export scripts/manier.

Ik heb een object uit SA gehaald en weer erin gezet,op een andere plek, en dat deed het wel.

Bewerkt: door mickey
Geplaatst: (bewerkt)

Bedoel je daar nou mee dat het is gelukt?

Edit: Ik zie je edit, aangezien je zegt dat een model uit sa het wel doet, zou ik dit model wegpleuren en iets anders maken, en opnieuw proberen ;)

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst: (bewerkt)

Is goed,maar ik vind het nog steeds raar dat de box het wel in VC doet en niet in SA.

Maar ik ga nog wel ff iets proberen te maken. :Y

EDIT: Nu heb is het object in SA zichtbaar, maar nu werkt de TXD niet, dat gaat ik nog wel even maken.

Bewerkt: door mickey

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...