Pete-R Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Ik zat vandaag even tv te kijken en ineens komt black eyed peace this is love (ik weet niet zeker of deze zo heet) mara toen de clip begon zag ik ineens links in beeld iets van gta vice city hangen een poster volgens mijn (ik weet het zeker dat het iets van gta vice city was) want het stond er op is dit jullie ook al wel eens op gevallen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 (bewerkt) BEP - Where is the love heet dat nummer! Maar die clip ken ik niet! Bewerkt: 28 september 2004 door Mitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Ik heb die clip weleens gezien geloof ik, maar het is me nooit opgevallen hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Leuk liedje al wel oud Ik zal ff de video zoeken: hier de pagina om 'm te bekijke KLIK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Als iemand er een screenshot van zou kunnen maken zou dat erg fijn zijn B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Sorry ik kan 'm niet bekijken ik krijg een fout als iemand anders 'm bekijkt zou dat ook goed zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 (bewerkt) Leuk liedje al wel oud Ik zal ff de video zoeken: hier de pagina om 'm te bekijke KLIK Die duurt maar zeven seconden dat is niet de echte clip klik hier eens en druk dan op where is the love bij de 16 seconden links Bewerkt: 28 september 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 mmm volgens mij is dit een vergissing want ik zie alleen posters hangen met black eyed peas erop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 ik denk dat hij dat computer spel bedoelt wat je even in die clip ziet. Maar dat is geen gta vice city maar Postal 2 (ook wel een cool spel hoor) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Nee links staat het bij de 16 seconden doe hem anders langzaam afspelen en dan links kijken bij de 16 seconden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Ik zie het al een reclambord ofzo is het!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 ik zie alleen maar posters met een ? erop :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 (bewerkt) probeer dan bij een andere site dat numem met clip te vinden P.S.: se7en hoe maak je screenshots dan? Bewerkt: 28 september 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Ik ben geen se7en maar, druk op de print screen toets op je toetsenbord die zit naast de scroll lock toets. Open daarna paint of een vergelijkbaar programma klik dan op afbeelding en dan plakken en daar staat je scherm en dan moet je het opslaan in JPG formaat (bestand, en dan Opslaan Als) Veel succ6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2004 Ja, er staat Vice City, echt, zet hem maar op pauze bij 16 seconden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.