Robin2130 Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 (bewerkt) Ik heb er een screen van gemaakt: sorry ik kon m niet kleiner maken. check in de gele cirkeltje daar staat: vice City EDIT: ik kon er geen screen van maken dat beeld was ineens weg sorry Bewerkt: 29 september 2004 door Gta Freak Reageren
Pete-R Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2004 Weet een van jullie of dit met opzet is gedaan? of niet Reageren
Eros Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 Dat zal wel moeten want volgens mij zullen ze dat wel nakijken of er geen fouten inzitten enzo ik denk niet dat dat toeval is Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Misschien heeft rockstar hier wel om gevraagt om reclame te maken in hun clip voor gta vice city. Reageren
Eros Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Dan zouden ze wel vet moeten betalen en zou de poster wat groter worden dat het ook opvalt en niet alleen opvalt voor mensen die vc al hebben Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Dan zouden ze wel vet moeten betalen en zou de poster wat groter worden dat het ook opvalt en niet alleen opvalt voor mensen die vc al hebben Volgens mij hebben ze daar niet voor hoeven betalen en is het ook niet expres gedaan want het is nog geen seconden in beeld Reageren
Eros Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Daarom dat ik zeg alleen echt fans zien dat :lol: Reageren
Timovich Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 (bewerkt) Ik kan de clip nie bekijke en robin je screen staat er niet meer Edit: Plaatje doet het niet Bewerkt: 17 oktober 2004 door Timovich Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.