Froop Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Verveelde me en ik moest de sc sig nog maken, toch vind ik hem wat minder. Dit komt mede doordat mijn laatste sig een paar weken oud is. Ik moet nog even inkomen, dus bruikbare reacties zijn welkom. Er zit by the way een witte border om. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Zoals gewoonlijk Froop, Heel erg mooi, Wat me erg opvalt. Is de achtergrond in het midden heel erg mooi. Mooie render ! Zeker een 9 AKA Negen Mvg Tales. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Echt mooi Froop. Heb je hierbij ook de Smudge Tool gebruikt? Tekst vind ik ook zeker mooi. Cijfer: 9/10. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik vind het wel mooi. Er staat alleen wel een beetje een rare gast op. Maar mooi gemaakt, een 8.5. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik vind het wel mooi. Er staat alleen wel een beetje een rare gast op. Maar mooi gemaakt, een 8.5. Dat is toch de Vent waar je mee speelt in Half Life (2) ? Reageren
Eli R Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik vind het wel mooi. Er staat alleen wel een beetje een rare gast op. Maar mooi gemaakt, een 8.5. Dat is toch de Vent waar je mee speelt in Half Life (2) ? Nee dat is hem niet. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Ik vind hem wel lijken hoor. Die foto is slechte kwaliteit ! Kijk anders eens Hier Bewerkt: 8 april 2006 door .Tales. Reageren
Froop Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Kleine aanpassing qua licht. Ik heb nou licht laten reflecteren op het lichaam. Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Mooi werk, ik kan er niet meer over zeggen dan prachtig. Jij weet hoe je het roer van Photshop moet bedienen. Cijfer: 9 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Nette sig! Lettertype: 9 Render: 9 Border: 8,5 Kleuren: 8,5 Achtergrond: 8,5 Effecten: 9,25 Overig dingen: 9,125 Totaal: 8,839 Highest: 9,178 by Mpp (pm me als ik jou een hogere score hebt gegeven) ©2006, Flitskikker RateSystem. All rights reserved. Reageren
Eli R Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik vind hem wel lijken hoor.Die foto is slechte kwaliteit ! Kijk anders eens Hier Als hij er op lijkt betekent niet dat het hem hoeft te zijn, in dit geval is het hem dus niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.