W Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Kan je met de Shovel ook daadwerkelijk graven, of kan je alleen de gezichten van mensen ermee inmeppen? Reageren
Goliat Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Kan je met de Shovel ook daadwerkelijk graven, of kan je alleen de gezichten van mensen ermee inmeppen? Nee, helaas kan je er niet mee graven maar alleen mensen dood slaan. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Beetje off-topic: Wacht wel: Soms heb je geen wapen bij de hand en moet je terugvallen op alledaagse gebruiksvoorwerpen om je me te verdedigen. Deze schop is dan een hele goede keuze. En het handvat is is groen het houten gedeelte bruin en het ijzeren gedeelte is zilver. en als je op iemands hoofd ermee slaat dan heeft diegene pijn. Whaha toch nog meer verteld dan Ruurd Edit: Ok jij wint Ruurd. Edit: Hahaha, sneller dan Ruurd. Bewerkt: 8 april 2006 door Goliat Reageren
Scooter Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) eyz, nee kan kann er alleen mee rijden hij is wel erg sterk en kan met gemak andere auto;s aan de kant schuiven, maar niet graven edit: ik dacht dat je het over die buldozer had.. en Goliat was mij voor Jaja, wrijf het er nog eens lekker in Ruurd31 grtz, Cesar SA Bewerkt: 8 april 2006 door Cesar SA Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Met een shovel (wapen) kun je niet graven. Het enige wat je er mee kunt is mee meppen. Lekker hard en boven op mensen hun hoofd. Verder is het een handig handwapen, soms als jij iemand aanrijd zal hij uitstappen. Soms is dit een agressief persoon die ook een Shovel bij zich draagt en zal hij jou misschien wel aanvallen. Dit gebeurt meestal bij de grote steden, als je in Las Venturas 1 aanrijd zal er meestal wel een agressief persoon uitstappen en met een Shovel boos gaan zwaaien van: "Pas op!" "Let op wat je doet". Zulke bewegingen gaan ze dan doen. Op het platteland of op in de woestijn van San Andreas zal je dit minder tegenkomen. Deze mensen zijn wat makkelijker en het is echt waar, bijna niemand loopt ermee. Of natuurlijk bestuurders hebben ze niet bij jou, de meeste boeren die jij wilt vermoorden hebben er wel 1 bij zich. Soms komen ze uit een Combine Harvester om jou te slaan en je te pakken. Normale boertjes die door een dorpje lopen, zullen jou niet zomaar pakken. Verder is het wel een sterk wapen, het mepstuk is van ijzer en het handvat is van hout. Je zou het zelfs nog als vechtstok kunnen gebruiken, mogenlijk heden zat. EDIT @ Cesar SA: Een Shovel dat is een wapen, maar geen voertuig . Chek ook het bijgevoegde plaatje: EDIT @ Goliat: Ik kan er wel meer bijzeggen. Rechtstreeks van WiKiGTA: Soms heb je geen wapen bij de hand en moet je terugvallen op alledaagse gebruiksvoorwerpen om je me te verdedigen. Deze schop is dan een hele goede keuze. Bewerkt: 8 april 2006 door Ruurd31 Reageren
W Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Oké bedankt, ik vroeg het ff omdat op een site stond: "A tool with multiple functions, you can first slam people to death, then bury their bodies." Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.