Dynamic Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik heb een Sig gemaakt van Small Bill Rate S.v.p Kijk hier : Rate Dynamic Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Het font is leuk uitgekozen je hebt een leuke render gebruikt. Je gaat de mist in bij de achtergrond; ik vind hem niet mooi. Daarvoor een lager cijfer. Achtergrond: 6 Font: 7,5 Render: 8 Effecten: 7 Aardige signature nog even oefenen en het begint echt ergens op te lijken. Reageren
Synchro Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Het font vind ik prachtig de rest vind ik niet zo goed.De achtergrond is niet mooi omdat het veel pixelachtig aan de kanten zijn. Heb je er wel een border rond? De render vind ik een slechte kwaliteit.. Mss was hij zonder render vele beter Dat randje rond die kerel vind ik niet passen. 70% Reageren
Mpp Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik vind hem ook niet zo mooi. De background is de basic tut. En die Glow eromheen is 1 druk op de knop en klaar. Text vind ik wel mooi maar de rest niet. 5,0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.