Sunray Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 het lukt me niet om animatie's te uploaden. PS:ik gebruik Saint Paint Studio. Kan iemand me helpen. Reageren
Arjen Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Te uploaden? Of om op te slaan? Je moet ze opslaan als .GIF en uploaden bij Imageshack.us Reageren
Sunray Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 allebei ik kan ze niet opslaan op.GIF en ik heb ze dan op iets anders opgeslaan. dan komt er wel animatie op. maar kan ik het niet uploaden. zou ik iemand ze email adress hebben? zou die het dan willen uploaden voor mij? en geef dan mij de url de link van imagehack dat ik nodig heb. dan post ik het bij schowroom. alstublief alvast bedankt. Reageren
Arjen Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Wat voor bestand is het als je hem opslaat? Reageren
Sunray Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Het is al in orde. ik heb wel iets extra moeten downloaden maarja. ik kan ze nu uploaden dus dit topic mag op slot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.