SummerBase Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Beste bezoekers/leden, In één missie ga je naar een deel van Liberty City, daar moet je een aantal gasten neer knallen. Ik zou graag willen weten hoe je daar komt zonder die missie. Ik heb een groot gevoel; dat je er met een vliegtuig/heli kunt komen. Ik heb geen flauw idee waar ik moet wezen, ergens aan het eind van de zee? Maar welke richting, ik weet het niet. Zou iemand het uit kunnen leggen of eventueel een kaartje kunnen maken. Alvast bedankt, Summerbase Reageren
MrKooKie Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 k zou graag willen weten hoe je daar komt zonder die missie. Niet. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Hey SummerBase, Tot zover ik weet kan je er niet heen vliegen of iets anders. Tijdens de missie "Saint Marks Bistro's" ga je naar Liberty City, je kunt dan in 1 gebouw rondlopen en daarachter een klein beetje. Meer kun je op dat moment niet doen in Liberty City. Zoals ik zal zei kun je er helaas niet heenvliegen. Zover als je kunt vliegen, kom je er niet. Ik zelf heb eens geprobeert om dezelfde richting op te vleigen buiten die missie om. Dat wou niet, maar je kunt er wel via een andere route komen: Teleporteren. In de 1e en de 2e post van dit topic kun je alles zien over teleporteren. Je kunt naar Liberty City Airport en veel meer. Ik hoop dat je er wat aan hebt, SummerBase. Veel succes ermee! Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Bedankt Ruurd31, Ik ga het even proberen, in MTA hadden ze geloof ik ook een race waar je in het gedeelte Liberty City was. Daarom zat ik er ook aan te denken, ik laat nog van me horen als het gelukt is. Edit: Het is inmiddels gelukt maar het had weinig zin er zat een sync van niks op en je kon zo door de grond heen vallen. Bewerkt: 9 april 2006 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.