MrKooKie Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 http://www.rockstargames.com/vicecity/contest/ Na het lezen van dit vraag ik me af, was dit een wedstrijd om een stel idioten naar iets wat niet bestaat te laten zoeken. Of bestaat hij ook daadwerkelijk die 101ste pakketje. Ik heb niks kunnen vinden. En ik lees voor de rest ook nergens iets op internet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Ik denk dat hij niet bestaat die 101ste pakketje, misschien ook wel, maar hoe wil je hem ooit vinden hij zal wel heel moeilijk verstopt zijn. Die prijzen zou ik wel willen hebben, die neon licht van GTA Vice City is echt vet, die andere goodies trouwens ook. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Ahum, This contest is now closed! Winners announced to the Rockstar Games mailing list, click here to subscribe. Jammer jongens Bewerkt: 9 april 2006 door Moonbeam Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Ahum, This contest is now closed! Winners announced to the Rockstar Games mailing list, click here to subscribe. Jammer jongens Joh, het komt uit 2003, maar ik wil weten of dat packetje ergens vast in het spel zit.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Aangezien er geen vaste volgorde is waarin je de Hidden Packages moet vinden, kun je nooit bepalen wat de '101e package' is. Dat je de locatie van de 'laatste' package door moet geven is dus niets anders dan onzin wanneer het gaat om een echte package, zoals de anderen. Wat wel zou kunnen, is dat ze deze Hidden Package bedoelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Aangezien er geen vaste volgorde is waarin je de Hidden Packages moet vinden, kun je nooit bepalen wat de '101e package' is. Dat je de locatie van de 'laatste' package door moet geven is dus niets anders dan onzin wanneer het gaat om een echte package, zoals de anderen. Wat wel zou kunnen, is dat ze deze Hidden Package bedoelen. Daar zat ik ook al aan te denken. Maar er staat toch echt dit: You’ve completed all the missions. Done all the unique jumps. Played all of the mini-games. Found all 100 packages. Well, we’ve got news for you, buddy. You’re not done yet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Als er nog een hidden package is zou je het toch in de bestanden van vc moeten kunnen vinden, dus ik denk niet dat het er is. Ik heb ooit wel eens gelezen dat je in gta3 op een bepaalden manier door een bug ervoor kon zorgen dat je teller hoger staat. Misschien is dit ook in vc en bedoelen ze dat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Sorry maar ik weet 100% zeker dat er slechts 100 HP's zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Het kan ook een valse site zijn. Vergelijk de bronnen van de sites maar. Hidden Package Site (HP): view-source:http://63.236.94.8/contest/hiddenpackage/ Vice City Site (VC): view-source:http://www.rockstargames.com/vicecity/ (links werken alleen bij firefox voor internet explorers: HP Site - VC Site. En dan Beeld -> Bron) Geen metatags bij HP site. Bij VC geen regel "<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">" Maar dat denk ik niet echt, want dan is hij wel goed gemaakt (domein). Misschien zit hij wel in de blue hell of onder de grond waar je met een geheim trucje kan komen. Ik denk toch niet dat er een 101ste hidden package zal zijn. Bewerkt: 10 april 2006 door flitskikker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 Het feit dat er Rockstar Games.com in de url staat betekent dat het gehost wordt door Rockstar Games. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miyamoto Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Het kan ook een valse site zijn. Vergelijk de bronnen van de sites maar. Hidden Package Site (HP): view-source:http://63.236.94.8/contest/hiddenpackage/ Vice City Site (VC): view-source:http://www.rockstargames.com/vicecity/ (links werken alleen bij firefox voor internet explorers: HP Site - VC Site. En dan Beeld -> Bron) Als je de HP site opent zie je bij het web-adres het logo van Take 2 Interactive staan(?) offtopic: Jij weet wel wat van internet af, Flitskikker! Bewerkt: 10 april 2006 door Miyamoto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Natuurlijk bestaat dat niet. En als het al bestond, is het dat paasei geweest. Iedereen die Vice City heeft, heeft het hele spel al binnenste buiten, omgekeerd en is overal geweest. Ze bedoelen zeker dat paasei. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 bij mij staat er 60/100 er zijn er volgens mij maar 100 dus dat klopt niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Roloboy Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 Er is ook een huis met een heel groot HP erop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Er is ook een huis met een heel groot HP erop Ik denk dat je dat gebouw (Tiki) bedoeld in GTA: San Andreas?! Zelf denk ik wel dat je het kan vinden. Anders gaan ze toch geen site ervoor maken? En tenslotte was Vice City in 2003 nog erg populair. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts