Jump to content

Hidden Package 101

MrKooKie

Recommended Posts

Zelf denk ik wel dat je het kan vinden. Anders gaan ze toch geen site ervoor maken? En tenslotte was Vice City in 2003 nog erg populair.

Het is echt niet te vinden. Zoals iemand al zij de volgorde van de hidden packages ligt niet vast, dus is niet te bepalen welke er 101e zou zijn. Rockstar is juist het bedrijf dat hier wel een site voor zou maken. Ze genieten ervan als ze weten dat mensen zoeken naar iets dat niet te vinden is.

Delen op andere websites

Zelf denk ik wel dat je het kan vinden. Anders gaan ze toch geen site ervoor maken? En tenslotte was Vice City in 2003 nog erg populair.

Het is echt niet te vinden. Zoals iemand al zij de volgorde van de hidden packages ligt niet vast, dus is niet te bepalen welke er 101e zou zijn. Rockstar is juist het bedrijf dat hier wel een site voor zou maken. Ze genieten ervan als ze weten dat mensen zoeken naar iets dat niet te vinden is.

Denk is na... Het komt misschien wel pas als je het spel hebt uitgespeeld (100%). Dat er dan nog een extra hidden package ergens verschijnt. En dan moet dat wel Hidden Package 101 zijn. Omdat je dan tenslotte al 100 hebt.

Delen op andere websites

die contest is inmidels toch wel afgelopen? als er een winnaar is weet ji dat hij bestaad.. waarscheinlijk bedoelen ze ook niet een noormaal hiddne page, maar bijvoorbeeld die in je save huis ofzo.. of het andwoord wat je tegen ze moest zeggen is: het 101 ste hideen page bestadaagt niet.

er in in elkgeval een adnwoord.. ander blijfen ze mdet de prijsen zitten..

Delen op andere websites

die contest is inmidels toch wel afgelopen? als er een winnaar is weet ji dat hij bestaad.. waarscheinlijk bedoelen ze ook niet een noormaal hiddne page, maar bijvoorbeeld die in je save huis ofzo.. of het andwoord wat je tegen ze moest zeggen is: het 101 ste hideen page bestadaagt niet.

er in in elkgeval een adnwoord.. ander blijfen ze mdet de prijsen zitten..

Hier word ik ook niet veel wijzer van.... :?

Ze hebben het expliciet over een Hidden package. Dus niet iets anders.. Misschien hebben ze wel een speciale map of mod gemaakt (die inmiddels alweer van de site is afgehaald) puur de prijsvraag waarin ze een extra HP verstopt hebben..

Vooralsnog geloof ik er niet zo in dat er daadwerkelijk nog een extra HP in het spel zit. Die zou immers al lang geleden gevonden moeten zijn toch?...

Delen op andere websites

In Rockstar's Sites staat altijd een R* logo naast het adres. Zoals hier "gta". Bij de HP site staat Take2 logo.

En ik kan ook op een site zetten "Winaar is bekend".

Ik denk toch dat het nep is.

Maar als ze die HP in je hotel bedoelen, is het wel leuk.

Misschien moet iemand R* mailen.

Delen op andere websites

Ik zit hier sinds november 2004, en al vanaf ongeveer het begin was er een onbekende legende (klinkt zo geheimzinnig) over een 101e hidden package, allerlei bijzondere manieren om hem te pakken, maar niemand die hem vond. Wat ik me afvraag is waarom het een hidden package moet zijn, is er niet perongeluk een 37e stunt waar je via een giantische omweg kan komen. Of nog een geheime missie waarin je naar Liberty City gaat om Sonny's achterban uit te moorden, zo kan je altijd aan de gang blijven, het spel liegt niet, dus als er 100% staat, heb je gewoon alles gedaan, dan zijn er soms nog wel gebieden waar je niet geweest ben, maar speciale dingen zijn er dan in het geval van VC niet meer te doen.

Delen op andere websites

• 4 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...