~Mario~ Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik had laatst gehoord dat er een nieuwe versie uitwas voor messenger. Dat is de versie 8.0 maar kan je al downloaden? ik heb het al geprobeert Maar dan geeft hij een fout aan.Dus weten jullie of het wel echt is? Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Het is wel een echte versie, maar wel de Beta versie! Dat betekend dat nog niet alles helemaal ontwikkeld is, vandaar ook misschien dat hij het niet doet. Dus gewoon maar wachten totdat de echte versie uitkomt, hou www.msn.nl maar in de gaten! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Hey Mario, Ik heb nog wat gevonden met de zoekfunctie. Daar wordt alles vertelt over MSN8 en dat je een inivitieve moet hebben om het te kunnen "spelen". In deze links vind je behoorlijk wat informatie: - http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...l=msn+8\.0 (mag het? Invinitve aanvraag) - http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=15236&st=0 (de verbeteringen) - http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=17531&st=0 (een patch, om problemen te fixen) - http://www.gtaforum.nl/index.php?a..22f185...lite=msn+8%5C.0 (alle overige resultaten) Ik hoop dat zo alles lukt met je problemen enzovoort. Ik denk dat je er snel uitkomt. Succes Bewerkt: 9 april 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 En wanneer komt hij uit? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Niemand weet wanneer hij uitkomt. Ongeveer in oktober zei Microsoft de maker van MSN, dat het met 3 maanden zou komen. Die drie maanden zijn allang verstreken, want in Januari was hij nog niet af. Dus het is eigenlijk onbekend, tenzij X-TX het weet. Reageren
ikt Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik had laatst gehoord dat er een nieuwe versie uitwas voor messenger.Dat is de versie 8.0 maar kan je al downloaden? ik heb het al geprobeert Maar dan geeft hij een fout aan.Dus weten jullie of het wel echt is? Als je wilt mag je een invite heben van mij PM me Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Nog even een vraagje, kan ik ook als ik een andere msn naam neem.Me space daarop zetten? Reageren
Ferre Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Nog even een vraagje, kan ik ook als ik een andere msn naamneem.Me space daarop zetten? Je bedoelt een ander e-mail adres? Dan moet je je space helemaal opnieuw maken. Omdat je dan een ander account hebt. Wat je wel kunt doen is al je tekst van je oude weblog kopieren en op je nieuwe zetten. Dit kun je ook doen met je lijsten en muziek. Maar ik ben bang dat je foto's weer opnieuw moet uploaden. Reageren
Goliat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Niet dat het heel balangrijk is maar even voor de duidelijkheid: MSN messenger stopt, Microsoft zal zijn meest geavanceerde Messenger, Windows Live Messenger noemen. MSN messenger 8.0 bestaat dus eigenlijk niet. Reageren
Argon Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Waarom stoppen ze dan, ze hebben toch meer dan genoeg gebruikers? Reageren
Ferre Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Niet dat het heel balangrijk is maar even voor de duidelijkheid:MSN messenger stopt, Microsoft zal zijn meest geavanceerde Messenger, Windows Live Messenger noemen. MSN messenger 8.0 bestaat dus eigenlijk niet. Het was toch zo: Msn Messenger gaat niet meer als Msn MG (versie) maar onder de naam Live Messenger omdat het meeging met de nieuwe Windows? Want waarom heet het dan Msn Messenger 8.0 BETA? Edit: Ze gaan dus gewoon onder een nieuwe naam Bewerkt: 9 april 2006 door Ferre Reageren
ikt Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Niet dat het heel balangrijk is maar even voor de duidelijkheid: MSN messenger stopt, Microsoft zal zijn meest geavanceerde Messenger, Windows Live Messenger noemen. MSN messenger 8.0 bestaat dus eigenlijk niet. Het was toch zo: Msn Messenger gaat niet meer als Msn MG (versie) maar onder de naam Live Messenger omdat het meeging met de nieuwe Windows? Want waarom heet het dan Msn Messenger 8.0 BETA? Edit: Ze gaan dus gewoon onder een nieuwe naam Kheb WLM op de PC staan, staat er in te start-balk MSN 8.0 . Snelkoppeling heet: Messenger Beta . Scheef Reageren
Ferre Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Kheb WLM op de PC staan, staat er in te start-balk MSN 8.0 . Snelkoppeling heet: Messenger Beta . Scheef Tja, hoe dan ook het komt gewoon op hetzelfde neer Reageren
ikt Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Kheb WLM op de PC staan, staat er in te start-balk MSN 8.0 . Snelkoppeling heet: Messenger Beta . Scheef Tja, hoe dan ook het komt gewoon op hetzelfde neer Whoops, er staat Messenger 8.0 Beta... Maar we gaan een beetje heel erg te veel offtopic! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Noou ik hou het nu toch maar even op 7.5.Maar nu is me contactpersonenlijst in het klein. Hoe kan ik dat weer goed maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.