Maarten!! Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 post hier je rank die je bentmet gta san andreas die je kan zien als jebij stats bovenin kijk ik benzelf ghetto star als je het niet snapt van ranken: klik Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Zonder cheats heel hoog, Godfather ofzo, met cheats ben ik de laagste. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 ik ben nu op dit moment foot soldier Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Vic 10 ? is dat een Rang ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Vic 10 ?is dat een Rang ? Nou en of Tales, dat ik zeker een rang. EDIT:Ik ben nu in de Dessert. Mijn rank is "Food-Soldier". Playa-hater Scandalous Off-Brand Bitch-made Crackhead Vic Square Civilian Rat Snitch Dry Snitch Transformer Punk-ass Bitch Sucka Poot Butt Buster Mark Chump Trick Red-headed Peon Pee-Wee Prankster Fool Street Cat Thug Hustler Playa Playa Partner Mack Pimp Crime Partner Homeboy Homie Road Dawg Hoodsta Hard-ass 'Banger Lil' G Loc Shooter Foot-soldier Hoo-rider Soldier Hawg Gangsta Ghetto Star Monster Big Homie Boss Hawg Shot Caller OG High Roller Four-Star General Godfather King of San Andreas Bewerkt: 9 april 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik snap het niet zo. Waar kan je dat zien dan ? Reageren
Miyamoto Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) OG real smooth... zonder cheats natuurlijk... Bewerkt: 9 april 2006 door Miyamoto Reageren
Scooter Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 eyz, mijn rang is op dit moment Hoo-Rider. je kan het zien als je naar het menu gaat. en naar de stats gaat. daar staat rechtsboven in je rang. grtz, Cesar SA Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Als je tijdens het spel op pauze drukt, krijg je het pauzemenu. Ergens staat er dan 'stats'. Als je dan kijkt bij 'player stats' staat er ergens 'ranking' ofzo. Daar staat wat je rank is. Edit: ze waren me net voor. Misschien wat sneller typen. Bewerkt: 9 april 2006 door Flying Dutchman Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik snap het niet zo. Waar kan je dat zien dan ? Escape > Stats. Dan krijg je dit beeld (hieronder). Wat in het rode hokje staat is je Rank. Reageren
Interdread Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Hoogste dat ik gehaald heb: OG In het huidige spel: soldier Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 YESSSSS IK BEN NU GERNERAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIP: ga met een rhino (tank) politie missies doen dan gaat je rang heel snel omhoog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.