hoffie37 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Bij het spelen van GTA vice city start de pc opnieuw tijdens het spelen. Wat gaat er verkeert? Hoffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Hey Hoffie, welkom op het forum! Een vervelend probleem, maar misschien weet ik er wat op. Probeer eens in de map ViceCity User Files (Mijn documenten) het bestand gta_vc.set te verwijderen. Soms kan het allemaal problemen oplossen, door dat bestand te verwijderen. Alle instellingen zullen wel weer naar standaart worden gezet. Mocht dit niet lukken, dan zou je eens deze patch proberen te kunnen installeren. Deze patch is van Rockstar Games dus is niet gevaarlijk voor je Vice City. Wil het dan nog niet lukken? Dan zou ik Vice City eens opnieuw installeren. Alvast succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 om ik denk dat .set er niets aan kan veranderen. Het zal wss aan je pc liggen, kan je je specs posten. ook sluit je pc van zelf af als hij te warm word, mss is dat het probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.