Timb0 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Hallo, Ik heb sinds kort een IPB 2.1 forum. Daar heb ik een NL taal vanaf invisionize.com gedownload. Als ik nu NL als standaard taal instel, kan ik dit in het ACP niet meer gebruiken: Manage Members Add New Member Manage Ranks Manage User Groups Manage Validating Custom Profile Fields IP Member Tools Dit is een menu aan de linkerkand bij management. Heeft iemand een goede NL taal voor mij? Alvast bedankt . PS: Ik had alleen alle NL bestanden, ik had geen XML document.
Mania-92 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Hallo,Ik heb sinds kort een IPB 2.1 forum. Daar heb ik een NL taal vanaf invisionize.com gedownload. Als ik nu NL als standaard taal instel, kan ik dit in het ACP niet meer gebruiken: Manage Members Add New Member Manage Ranks Manage User Groups Manage Validating Custom Profile Fields IP Member Tools Dit is een menu aan de linkerkand bij management. Heeft iemand een goede NL taal voor mij? Alvast bedankt . PS: Ik had alleen alle NL bestanden, ik had geen XML document. Wat bedoel je met kan ik niet mee gebruiken?
Timb0 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik bedoel daarmee dat ik dan een fout krijg. Met dat bijv. regel 7 niet goed is :S. Als ik dan een datzelfde bestand open, maar dan in het engels, en ik kopieer dat naar het NL bestand, doet hij het ook niet :S
Marius Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Dat komt omdat het ACP bij IPB altijd in het Engels is en de taalpakketten alleen voor het forum zelf zijn.
Timb0 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ok, ik heb van Wiepie op MSN een goed NL taal pakket gekregen, die doet het wel. Dank voor alle reactie's
Argon Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 In het taalpakket van invisionfree zitten gewoon een paar php errors, waardoor je een parse error krijgt op die paginas in het adminitratie paneel.
Grove St. Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Dit mag je volgens mij niet vragen, lees eerst de computer regels eens door. Geen IPB V2.*.* vragen
Dizcid Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Dit mag je volgens mij niet vragen, lees eerst de computer regels eens door. Geen IPB V2.*.* vragen Alleen als hij IPB legaal heeft dan wel maar dat heeft hij niet gezegt.
Arjen Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Als het goed is heet de taalmap in het Nederlands 'nl'. En die in het Engels heet 'en'. Verwijder 'en' en vervang die door 'nl'. Dan moet je van 'nl' natuurlijk wel even 'en' maken.
Jarno Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik wordt er zo moe van. Vragen over IPB v2.*.* zijn verboden of de topic starter heeft concreet bewijs dat zijn versie legaal is. Slot
Recommended Posts