Damos Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Wie doet allemaal criming dat is een spel op internet Reageren
Moonbeam Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Nee. Mischien binnenkort wel als je een beetje uitlegt wat het is, en waar te vinden. Oftopic: Ik vind dit een beetje te onzinnig, eigenlijk. Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Nee. Mischien binnenkort wel als je een beetje uitlegt wat het is, en waar te vinden. Oftopic: Ik vind dit een beetje te onzinnig, eigenlijk. Dit is de site: http://www.criming.nl/login.php Kijk daar maar eens rond, dan weet je wel wat het is. En als je het een beetje té onzinnig vind, past het hier toch juist, in het Zin en Onzin gedeelte? Reageren
Damos Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik vind het onzinnig omdat het allemaal niet kan daarom Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik heb nu veel tijd over. Ik had net rondgekeken op die site. Maar dit spel is niks voor mij. Ik hou niet echt van dit soort type spellen. Reageren
Velaro Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Nope,niks voor mij..Ik hou niet van Online/Text-Based Games.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 noway ik speel SA. Beetje onzinnig Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik houd niet van zulke tekst spelletjes. Sorry. Reageren
Kama Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Kan meschien iemand uitleggen wat voor spel het is? Want als je wilt "rondkijken" dan moet je je eerst registreeren. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Nee. Mischien binnenkort wel als je een beetje uitlegt wat het is, en waar te vinden. Oftopic: Ik vind dit een beetje te onzinnig, eigenlijk. Dit is de site: http://www.criming.nl/login.php Kijk daar maar eens rond, dan weet je wel wat het is. En als je het een beetje té onzinnig vind, past het hier toch juist, in het Zin en Onzin gedeelte? Wat ik bedoelde was dat je zo voor elk spel wel een 'speel jij ...' topic kan openen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Losse opmerking tussendoor: Wanneer je een topic opent, zorg er dan voor dat leden in het topic er ook wat mee kunnen als ze niet direct weten waar je het over hebt. In dit geval: Er zijn meer mensen die niet weten wat 'Criming' is dan mensen die dat wel weten. Voor de grote meerderheid is het dus leuk wanneer je er iets meer informatie over geeft dan alleen een naam en een inlogscherm: Er zijn maar weinig mensen die registreren voor iets dat ze niet kennen. En dit is niet specifiek op Damos gericht, maar op iedereen die een topic opent. Ik struikelde toevallig dit topic binnen, vandaar dat ik het hier post. Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Losse opmerking tussendoor: Wanneer je een topic opent, zorg er dan voor dat leden in het topic er ook wat mee kunnen als ze niet direct weten waar je het over hebt. In dit geval: Er zijn meer mensen die niet weten wat 'Criming' is dan mensen die dat wel weten. Voor de grote meerderheid is het dus leuk wanneer je er iets meer informatie over geeft dan alleen een naam en een inlogscherm: Er zijn maar weinig mensen die registreren voor iets dat ze niet kennen.En dit is niet specifiek op Damos gericht, maar op iedereen die een topic opent. Ik struikelde toevallig dit topic binnen, vandaar dat ik het hier post. Arme eekhoorn, moet je een noot. Ontopic: Ik houdt niet zo van text-based games. Het verslaafd en het gaat vervelen. Nee dus. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Verplaatst naar Algemeen Game Fora. Reageren
Yohan Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Neej, not a big fan of online text based games... Reageren
Bling Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Nee, dit spel is ook niks voor mij.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.