Jump to content

wie doet

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee. Mischien binnenkort wel als je een beetje uitlegt wat het is, en waar te vinden.

Oftopic: Ik vind dit een beetje te onzinnig, eigenlijk.

Geplaatst:
Nee. Mischien binnenkort wel als je een beetje uitlegt wat het is, en waar te vinden.

Dit is de site: http://www.criming.nl/login.php

Kijk daar maar eens rond, dan weet je wel wat het is.

En als je het een beetje té onzinnig vind, past het hier toch juist, in het Zin en Onzin gedeelte?

Geplaatst:

Ik heb nu veel tijd over. Ik had net rondgekeken op die site. Maar dit spel is niks voor mij. Ik hou niet echt van dit soort type spellen.

Geplaatst:

Kan meschien iemand uitleggen wat voor spel het is?

Want als je wilt "rondkijken" dan moet je je eerst registreeren.

Geplaatst:

Dit is de site: http://www.criming.nl/login.php

Kijk daar maar eens rond, dan weet je wel wat het is.

En als je het een beetje té onzinnig vind, past het hier toch juist, in het Zin en Onzin gedeelte?

Wat ik bedoelde was dat je zo voor elk spel wel een 'speel jij ...' topic kan openen.

Geplaatst:

Losse opmerking tussendoor: Wanneer je een topic opent, zorg er dan voor dat leden in het topic er ook wat mee kunnen als ze niet direct weten waar je het over hebt. In dit geval: Er zijn meer mensen die niet weten wat 'Criming' is dan mensen die dat wel weten. Voor de grote meerderheid is het dus leuk wanneer je er iets meer informatie over geeft dan alleen een naam en een inlogscherm: Er zijn maar weinig mensen die registreren voor iets dat ze niet kennen.

En dit is niet specifiek op Damos gericht, maar op iedereen die een topic opent. Ik struikelde toevallig dit topic binnen, vandaar dat ik het hier post.

Geplaatst:
Losse opmerking tussendoor: Wanneer je een topic opent, zorg er dan voor dat leden in het topic er ook wat mee kunnen als ze niet direct weten waar je het over hebt. In dit geval: Er zijn meer mensen die niet weten wat 'Criming' is dan mensen die dat wel weten. Voor de grote meerderheid is het dus leuk wanneer je er iets meer informatie over geeft dan alleen een naam en een inlogscherm: Er zijn maar weinig mensen die registreren voor iets dat ze niet kennen.

En dit is niet specifiek op Damos gericht, maar op iedereen die een topic opent. Ik struikelde toevallig dit topic binnen, vandaar dat ik het hier post.

Arme eekhoorn, moet je een noot. :clown:

Ontopic: Ik houdt niet zo van text-based games. Het verslaafd en het gaat vervelen. Nee dus. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...