ACID Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) hoe kan ik registeren op wikigta ? Bewerkt: 9 april 2006 door spacerune Reageren
gangster28 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Niet je kan alleen registreren als de crew je er voor uitgekozen heeft. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Deze vraag heb ik zelf ook al een keer eerder gesteld. Moet je de zoekfuncctie misschien maar eens wat meer gebruiken.Registren op wikigta is dus niet mogelijk. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 En jou sig is te groot in de hoogte Mario, ik zal hem maar snel veranderen voordat er een warn aanvast komt te hangen Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ja ik wou hem al veranderen, maar nu ben ik te laat. Reageren
VforV Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 hoe kan ik registeren op wikigta ? Als ze je opmerken als iemand die veel van één of meerdere GTA's afweet heb je een kans dat de crew je een uitnodiging stuurt. Een tip: door te vragen of je erbij mag vermindert dat alleen maar je kansen. Goed helpen en informeren (aan degenen die hulp vragen) is dus de boodschap . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.