Jump to content

Just Business

Recommended Posts

Geplaatst:

heeft iemand een tip voor me dit vindt ik echt een moeilijke missie

op de motor is het moeilijkst ik moet dan ergens naar boven rijden en sgieten ze me kapot volgens mij was ik ben de hek

ik heb ook op op Wikigta gekeken maar ik heb alles geprobeerd

heb tips of cheats stuur ze maar

alvast bedankt

Legolas :klap:

Geplaatst:

Ah, Just Business, die is best lastig inderdaad.

Als je binnenkomt, probeer dan veel te schuilen achter de muurtjes, en over de grond te rollen.

Ga zo door totdat je op de motor komt te zitten.

Als je dan moet schieten, moet je bij de motor de mannetjes die de motor besturen dood te schieten, dat is namelijk genoeg. Ditzelfde moet je proberen bij de auto's, schiet de bestuurder dood.

Als je er de kans voor krijgt, schiet dan op de benzinetank, dan is de auto gelijk kapot.

Mocht de missie echt niet lukken, plaats dan je Savegame hier.

Ik hoop dat het je lukt! :tu:

Geplaatst:

Hey Legolas,

Ik heb ook nog wel wat tips. Probeer achterom zitten, zodat je de hele tijd naar de mensen kijkt en de schietknop ingedrukt houden. Zo schiet je de hele tijd door en je raakt altijd wat, probeer de bestuurders van de voertuigen te vermoorden die jou achteraan zitten. Dan stopt het voertuig met achtervolgen omdat het geen bestuurder heeft.

Dit had Froodoo al vertelt, maar nu zijn er nog wat extra tips. Let goed op andere voertuigen en niet op de Parcker (die truck). Dit voertuig is de hele missie bulletproof en je kunt hem dus niet kapot schieten. Op het einde van de missie zal de Parker wel stuk gaan. Verder moet je veel op de vaten schieten en als er een voertuig bij is zeker schieten. Nu heb gaat waarschijnlijk het voertuig stuk wat erbij is. Nu moet het zeker lukken, veel succes!

Geplaatst:

Succes met de missie.Gewoon blijven proberen.Als het je echt

niet mag lukken post gewoon je savegame hierzo.

Geplaatst:

Mocht het zijn dat je cheats gebruikt dan zou je de langzame gameplaycheat kunnen gebruiken.

De cheat voor een slome game-play is: slowitdown

Weer je de snelheid daarna weer normaal hebben gebruik dan speeditup.

Gebruik geen cheats gebruik dan alle voorgaande tips vaan Ruurd en Froodooo.

Verder heb ik nog één tip:

Als er politiewagens achter je aankomen richt dan niet op de auto maar op de mensen die er in zitten.

Als je namenlijk op de auto schiet dan duurt het even voordat de agent(en) die er in zit(ten) dood zijn door de ontploffing van de auto maar door direct op ze te schieten maak je ze gelij onschadelijk.

Hetzelfde geldt natuurlijk voor de motors die achter je aan komen maar dat spreekt ook voorzich omdat het moeilijker is om op de motor te schieten dan op de mensen die er op zitten zelf.

Succes.

Geplaatst:

Als je Op PC heb is het heel erg makkelijk

richt eerst op de achterste man op de motor

en dan kun je gemakkelijk de andere gast dood maken

je kan ook altijd de banden lek schoppen

zo heb je geen last van de truck,auto's en motor's

Veel succes..

Geplaatst:
Mocht het zijn dat je cheats gebruikt dan zou je de langzame gameplaycheat kunnen gebruiken.

De cheat voor een slome game-play is: slowitdown

Weer je de snelheid daarna weer normaal hebben gebruik dan speeditup.

Gebruik geen cheats gebruik dan alle voorgaande tips vaan Ruurd en Froodooo.

Verder heb ik nog één tip:

Als er politiewagens achter je aankomen richt dan niet op de auto maar op de mensen die er in zitten.

Als je namenlijk op de auto schiet dan duurt het even voordat de agent(en) die er in zit(ten) dood zijn door de ontploffing van de auto maar door direct op ze te schieten maak je ze gelij onschadelijk.

Hetzelfde geldt natuurlijk voor de motors die achter je aan komen maar dat spreekt ook voorzich omdat het moeilijker is om op de motor te schieten dan op de mensen die er op zitten zelf.

Succes.

Richt op de rijder van de moter zijn kruis :clown: . Daar zit ook het benzinedopje. Boem! Hij ontploft meteen en de Naastrijden vatten vlam en ontploffen daarna ook.

Geplaatst:

je kan niet verder bij een hek Komen?

Dat kan wel.. als je een filmpje ziet dat je over een truck stunt..

dan schiet je eerst nog even na en daarna op dat hek schieten..

het hek zou kapot gaan en je kan verder!

Dynamic :cab:

Geplaatst:

eyz,

het enige wat je kan doen is blijven proberen...

als je de bestuurder doodschiet kan hij je ook niet meer achtervolgen.

en als je daar de kans niet voor krijgt bij een auto kan je altijd nog gewoon proberen op de moterkap te schieten, dan gaat de auto ook wat sneller kapot.

je krijgt er vanzelf wel handigheid in. ;)

succes!

grtz, Cesar SA

Geplaatst:

Wat Ruurd 31 tegen mijn ook zij gewoon door blijfen schieten,

want elke kogel raakte wel iemand.Schiet ook op het laaste stukje

op die vaten, dan ottploffen ze.

Geplaatst: (bewerkt)
Wat Ruurd 31 tegen mijn ook zij gewoon door blijfen schieten,

want elke kogel raakte wel iemand.Schiet ook op het laaste stukje

op die vaten, dan ottploffen ze.

dat weet ik al als ik er kom

PS. ik het nu proberen

de meeste zeggen als je goed naar de tv of beeldscherm kijkt lukt het je

de hek heb ik kapot gemaakt en toen BAAAAAAAAAAAM :duh:

Bewerkt: door Legolas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...