DenkaanHenk Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Wat Ruurd 31 tegen mijn ook zij gewoon door blijfen schieten, want elke kogel raakte wel iemand.Schiet ook op het laaste stukje op die vaten, dan ottploffen ze. dat weet ik al als ik er kom PS. ik het nu proberen de meeste zeggen als je goed naar de tv of beeldscherm kijkt lukt het je de hek heb ik kapot gemaakt en toen BAAAAAAAAAAAM Of als het je echt niet lukt. Gewoon je save game posten. Dan doen anderen hem voor je. Reageren
Flashgirl Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb niet echt veel last gehad met deze missie. Gewoon ervoor zorgen dat als de motors inzicht komen er direct op te schieten zodat ze af hun moto liggen voordat ze te dicht bij jou zijn. Gewoon goed mikken. Reageren
Rullez Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 de missie is inderdaad lastig echt tips heb je er niet voor gewoon richten wie weet staan er wat tips op gtagames.nl Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Of je kan een vriend het ook laten doen. Ik had ook veel moeite met deze missie. Na 10 keer had ik hem pas gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.