ACID Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 hoi, hoe kan ik in de area 69 binnenkomen ? weet iemand dit ? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Je kan Area 69 binnen tijdens de missie 'The Black Project' deze kan jue doenh zodra je stomaway hebt gedaan op het vliegtuigenkerkhof, Het terein kun je ten alle tijden op, je krijgt wel politie achter je aan. Als je de missie al hebt gehaald of er nog niet bent en je wilt toch graag de bunker in kun je het volgende doen: Begin een nieuw spel, kijk het begin filmpje als je CJ in de politie auto ziet rijden en ze stoppen voor de trein typ je de jetpack code in (rocketman) als het filmpje is afgelopen ben je dood, ga nu naar area 69; je kan naar binnen. Succes Reageren
Little Mister Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Als je het op de PS2 hebt kan je ook via Blue Hell, misschien ook op de PC maar daar zijn veel van de dingen verwijderd, zoals dat je valkbij Madd Dogg's mansion door een muur kan. Dan moet je met een jetpack helemaal naar benenden, dan vlieg je onder de basis en laat je je helemaal zakken zodat je gespawnt wordt in die basis. Je kan er alleen niet meer uit zonder zelfmoord te plegen.. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 ik heb de xbox versie, maar ik kan nergens naar binnen ibj mad dog mansion, kan iemand een print screen/foto voor me maken van de muur waar ik het moet proberen? alvast bedankt.. Reageren
ACID Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 oke bedankt allemaal ik zal het proberen Reageren
Moonbeam Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 ik heb de xbox versie, maar ik kan nergens naar binnen ibj mad dog mansion, kan iemand een print screen/foto voor me maken van de muur waar ik het moet proberen? alvast bedankt.. Je kan bij het andere savehuis daar vlakbij door de muur bij de garage, helaas is dat op de X-box dichtgemaakt en kun je alleen via de Ganton Gym de blue hell in. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Bij Madd dog kan je door 2 deuren naar binnen. 1 boven en 1 beneden.En in Area 69 kom je heel makkelijk. je kan 2 dingen doen om daar makkelijk te komen: 1 ga snel met een helicopter er naartoe.En land zo snel mogelijk. 2 Rondom area 69 staat een hek met gaas.Ergens staat een stuk hek waar je door heen kan rijden. Dit zijn de makkelijkste 2 manieren om niet snel doodgeschoten te worden. Je kan ook natuurlijk altijd nog de cheat gebruiken, nooit geen politie achter je aan. Dan krijg je geen wanted level.Het is misschien ook handig als je eenmaal in Area69 bent zo snel mogelijk daar dekking te zoeken onder een huisje ofzo. Anders wordt er met hydra,s en leger tanks op je geschoten.OOk misschien handig is om een armor aan te hebben.En een grote levensbalk.Dat zijn mijn tips. Ik hoop dat het je gaat lukken.Groetjes mario! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Je kan Area 69 binnen tijdens de missie 'The Black Project' deze kan jue doenh zodra je stomaway hebt gedaan op het vliegtuigenkerkhof, Het terein kun je ten alle tijden op, je krijgt wel politie achter je aan. Als je de missie al hebt gehaald of er nog niet bent en je wilt toch graag de bunker in kun je het volgende doen: Begin een nieuw spel, kijk het begin filmpje als je CJ in de politie auto ziet rijden en ze stoppen voor de trein typ je de jetpack code in (rocketman) als het filmpje is afgelopen ben je dood, ga nu naar area 69; je kan naar binnen. Succes Hoe kan dat????Zijn alle bruggen open ofzo of moet je vliegen, en heb je het weleens gedaan? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Je zult moeten vliegen, dat gaat zowieso sneller. Ik heb nog niet geprobeerd om er te komen maar je kunt op deze manier in ieder geval in alle andere gebouwen waar je met missies in kunt (Bijv. Jizzie's Pleasure Dolmes) dus ik denk ook in Area 69, als iemand er zowieso in wil kan hij natuurlijk van de forumsavegame gebruik maken. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Je hoeft helemaal niet te vliegen om erin te komen. Reageren
ik zib it Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik denk dat je dat niet in je vrije tijd kan doen En als ik er heen ga dan zie ik er alleen polities lopen en geen comado`s of soldaten dus ik geloof dat het eenmalig is Reageren
Little Mister Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Inderdaad, dat er soldaten inlopen is alleen maar tijdens de missie Black Project. Maar het is niet echt eenmalig want je kan er gewoon nog in.. Reageren
XboxGta Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Hier staat een link hoe je er kunt geraken met cheats... Arena69 Veel succes, XboxGta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.