Arjen Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ey.. Ik zoek een script of iets dergelijks voor een Gallery waar ik al mijn designs kan laten zien. Ik moet niet eentje hebben met allerlei tabellen en flarden etc. Gewoon lekker simpel, gratis en gebruikersvriendelijk. Ik heb zelf wel wat gezocht, maar niet gevonden wat ik zien wou. Als jullie iets vinden, zouden jullie er een screenshot bij willen plaatsen (hoe het eruit ziet)? Alvast bedankt. Reageren
Upstream Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Misschien is dit iets wat je zoekt. Gratis, gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en geen database nodig. Er is een gratis versie en een betaald. De betaalde is wel beter met meer functie's, maar de gratis werkt ook prima. Je kan hier een voorbeeld zien. Hopelijk is het iets wat je zoekt. Reageren
Arjen Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ontzettend bedankt! Ik weet niet of je me nog een handje kunt helpen, maar de script die je me toewees, laat één afbeelding per pagina zien. Ik moet ongeveer 10 afbeeldingen per pagina laten zien. Kan je dat ergens fixen? Ik heb al in het script rondgekeken, alleen nog niets gevonden. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ontzettend bedankt! Ik weet niet of je me nog een handje kunt helpen, maar de script die je me toewees, laat één afbeelding per pagina zien. Ik moet ongeveer 10 afbeeldingen per pagina laten zien. Kan je dat ergens fixen? Ik heb al in het script rondgekeken, alleen nog niets gevonden. Dat kan niet met dat script, ik heb het script namelijk zelf ook . Als ik jou was zou ik eens wat meer op google kijken. Of als je frontpage hebt, daar kan je een wizard volgen voor een gallery die jij wilt , lekker handig en makkelijk. Reageren
Arjen Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik heb geen Frontpage >.< Mja.. Ik kan zelf ook wel wat fixen, maar dan heb ik 2000 pagina's. Reageren
Arjen Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Heeft iemand anders dan een idee om van 1 pagina naar de 2e pagina gaan en dan naar de 3e pagina etc. Is daar een handig scriptje voor? Reageren
Bless Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik denk dat SimpleViewer iets is voor jou. Compleet in Flash, lekker simpel en nog mooi ook. Reageren
Arjen Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Flash kan ik niet zo goed bewerken, het liefst zou ik gewoon een simpel PHP scriptje willen. Toch bedankt voor je hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.