Goliat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Mijn zusje heeft een redelijke PC maar haar videokaart kan VC net aan maar games vandaar boven echt niet. Ze heeft ook geen internet omdat de router stuk is dus nu zou ik wat simpele games op haar PC willen zetten zoals je ook wel kan vinden op willekeurige gamesites. Weet iemand hoe ik op een legale manier dat soort spelletjes kan downloaden? Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Hier kan je genoeg kleine games vinden, die zei missien wel leuk vindt. Ik heb op google in getypt: download free games. Dan vindt je opzich wel veel sites met free games. Je kan ook GTA 1 en 2 downloaden, en een spel genaamd Wild Metal, misschien ook wel leuk, die kan je hier downloaden. Op deze site kan je ook nog veel games downloaden, zitten volgens mij wel grappigen bij. Om Zylom kan je ook van die spelletjes downloaden. Als je even googlet dan vindt je genoeg. Bewerkt: 9 april 2006 door Typhoon Reageren
Goliat Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Hier kan je genoeg kleine games vinden, die zei missien wel leuk vindt. Ik heb op google in getypt: download free games. Dan vindt je opzich wel veel sites met free games.Je kan ook GTA 1 en 2 downloaden, en een spel genaamd Wild Metal, misschien ook wel leuk, die kan je hier downloaden. Op deze site kan je ook nog veel games downloaden, zitten volgens mij wel grappigen bij. Om Zylom kan je ook van die spelletjes downloaden. Als je even googlet dan vindt je genoeg. Tja google is toch altijd weer de oplossing . Die andere games zijn ook leuk, Typhoon erg bedankt. Bewerkt: 9 april 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.