Sunray Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 een zelfgemaakte sig. de bliksem komt van hier op het forum. rate hem even. en geef tips. dit is me eerste animatie sig. Reageren
Nielok Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 voor de eerste keer is dit heel goed gelukt^^ het geeft wel een beetje leeg, mss volgende keer wat meer effecten tussensteken 6/10 Reageren
KillerR Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 IK ben het met Nielok eens. En de kleur van je text past er niet zo goed bij. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Lettertype: 6,5 (te pixelig) Render: 8 Border: / Kleuren: 7,5 (Tekstkleur past niet bij de bliksem) Achtergrond: 7,5 Effecten: 8 Overig dingen: 7,5 Totaal: 7,5 Highest: 9,017 by P-Jamma (pm me als ik jou een hogere score hebt gegeven) ©2006, Flitskikker RateSystem. All rights reserved. Bewerkt: 9 april 2006 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.