Dutchy3010 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Hey mensen, hebben jullie al eens een regenboog in sa gezien? ik wel gek, maar wel grappig Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik vind het niet echt gek. In GTA proberen ze ook om alles zo echt mogelijk te laten lijken, dus een regenboog hoort daar ook bij. Liever had ik er ook nog een screen bij gezien, dus als je nog eens een regenboog ziet, maak dan een screen! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik heb er 1 gezien in the badlands.Ziet er somber uit. Reageren
ikt Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Zie je zovaak. Volgens mij is het ergens anders ook besproken Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Net als ik het echt, zie je de regenboog alleen als de zon schijnt en het net geregend heeft, of als het licht regent. De regenboog is trouwens niks nieuws, in GTA:VC kon je ook een regenboog zien. Reageren
W Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Mja ik zie ze ook wel eens vind het niet echt bijzonder Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Volgens mijn bestaan er wel meerdere treads over regenbogen. Een beetje een onzinnig topic of niet? >>> Door .Levi: Niet om slotjes vragen, of doen alsof dit opslot kan.<<< Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 ik zag hem bij het vliegveld van las venturas... had al een screen gemaakt, maargoedblijkbaar niet nodig om te plaatsen want iedreen vind het normaal... @ mario: had eerst met zoekfunctie gedaan, maar niets van regenbogen gevonden... en ik vind het niet onzinnig topic, want het gaat over gta sa, en je mocht in general alles kwijt wat met sa te maken had Reageren
Dago58x Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik zag hem voor het eerst in BL ik zag ook eentje in DS en ook eentje in LV Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Simpel:Simpel Ow :$ ik had 'regenboog' ingetypt en toen kwam er niet zo'n topic it :$ Reageren
Alexy Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Nouja, ik vind het maar een treurig ding :$ . Het is gewoon een rechte "regenboog". Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Idd. er zijn er wel! denk wel dat ik er al één gezien heb, blijf er niet echt bij stilstaan. Reageren
oentje13 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 hij staat rechtop en hij staat in SF, wat zie je op de straat: regenboogbordjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.