ZOrange Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 ah nu weet ik wat dat is! Die bordjes duiden een regen boog aan of wat? zijn het zo van die borden dat in San Fiero staan? Reageren
Pietje II Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Welnee. Ik heb overal in SA wel een regenboog gezien, en over andere topics over regenbogen gesproken, ik heb er zélf nog een gemaakt! Dat topic heb ik wel >>>hier<<< aangemaakt. Maar over het algemeen zie ik het meest regenbogen in de Badlands. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Een beetje onzinnig denken jullie niet? >>> Door GTA-Sheep: Ja, en dat is nou de zoveelste keer dat je iets onzinnigs vind en om een slotje vraagt. Note bene 2 dagen toe nog eens in ditzelfde topic. Het kost je nu gewoon waarschuwing (20%)<<< Bewerkt: 11 april 2006 door GTA-Sheep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.