Sunray Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) een bewegende avatar welke is de beste? geef punten en tips ik heb ze nu al allemaal gedaan. Bewerkt: 9 april 2006 door Sunray Reageren
Mpp Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Ik vind die sterretjes leuker. Die andere is gewoon 2 plaatjes. De eerste geef ik een 3 en de 2de geef ik een 8. Tips : Je kon dat duiveltje wel wat naar onderen doen. Dan zag je dat randje niet. Maar die met die sterretjes is heel mooi. Daar zie ik geen fouten in. Bewerkt: 9 april 2006 door Mpp Reageren
Sunray Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) een neiuwe avatar rate ff Dit was me laatste voor vandaag vanavond post ik er wel nog. en ga ik die userbar aanvrag eens bekijken. Bewerkt: 9 april 2006 door Sunray Reageren
Dago58x Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 De bovenste 2 Linker:5/10 Rechter:9/10 En de Ster:9,5/10 Reageren
Mpp Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 een neiuwe avatar rate ff Dit was me laatste voor vandaag vanavond post ik er wel nog. en ga ik die userbar aanvrag eens bekijken. Die zou heel mooi zijn als je alles op transparant zette. NU is hij niet zo mooi. Maar wel mooier dan de andere. Maar heb je alles wel zelf gemaakt. Dus ook dat figuurtje. Hiervoor krijg je een 9.0. Maar als je dat figuurtje niet hebt gemaakt een 4. Want dan heb je aleen maar die letters. Reageren
Sunray Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 ja ik heb die ster gemaakt. is hij niet goed ? ik maak graag sterren (pentagrammen) Reageren
The Mafia Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik vind die met de Sterretjes het mooist. Reageren
Synchro Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik vind de avatars zeer mooi gedaan , Sunray. De eerste vind ik de slechste , eigenlijk niet zo moeilijk. 2 Plaatjes en wat layers. Bij alle 2 de plaatjes zie ik een copyright teken rechts onder. Het zou slim zijn dat weg te doen , zo is hij natuurlijk mooier. En voor de echte avatars is 64x64 of 100x100 de perfecte size. De tweede vind ik zelf de beste uit de drie , niets op aan te merken. Vind hem zeer mooi. Het is precies als je in de hemel zit met de space shuttle , dan zie je die sterren voorbij komen.. Tenslotte de laatste vind ik mooi , maar bij het wit waar de letters op verschijnen , zou ik ook op transparant maken , dus het witte gedeelte op dat image verwijderen. Dan heb je normaal gezien een transparant background. Wanneer die ster ronddraait is dat een .gif bestand van een andere afbeelding? @ Mpp : het gaat om het uiterlijk , niet wat je gedaan hebt.. Reageren
Sunray Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 dank u voor jullie kritiek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.