Mpp Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Onderwerp: Anime Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: z.s.m.
RonaldVC Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Onderwerp: AnimeSoort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: z.s.m. Ik wil wel EDIT: Als ik hem af post ik hem ok? Bewerkt: 9 april 2006 door RonaldVC
RonaldVC Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik had toevallig net een signature gemaakt met Dizzee's nieuwe render, en wildde ook net een battle starten.. Dus vandaar dat ik hem nu al af heb... Hier is hij dan: Nu jij nog .
Mpp Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Mpp Aleen maar met smugde (X ) RonaldVC Bewerkt: 9 april 2006 door Mpp
RonaldVC Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Mpp, je hebt gezegd: Animatie: nee.. Dus die animatie moet er even weer uit.... Ok, aangepast zie ik.. Stemmen kan beginnen. Stemmen aan de hand van de signatures die onder deze post staan. Bewerkt: 9 april 2006 door RonaldVC
Mpp Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Mpp: RonaldVC : Bewerkt: 9 april 2006 door Mpp
Dago58x Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik vind de bijde sig's echt super mooi Maar toch kies ik voor RonaldVC
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Ik ga voor Mpp. Ik vind het mooi bij elkaar passen, een mooie achtergrond kleur en ik vind de render ook wat mooier. Dat zegt niet dat ie van RonaldVC lelijk is. Vote Mpp. Veel succes verder. Bewerkt: 10 april 2006 door General Lee
Mazzeltje Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Mijn stem gaat naar RonaldVC, hij heeft mooie lichte kleuren gebruikt en die paarse kleuren van Mpp vindt ik minder mooi. 1 stem erbij voor RonaldVC.
Nielok Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 allebei practige Sig's!!! ik stem op Ronald VC ik vint zijn kleuren beter dan die van mpp, heel zacht en erg passend . mpp zijn kleuren zijn wat te flets.
Typhoon Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik vindt dit voor allebij de mooiste sigs die ze tot nu toe gemaakt hebben! Allebij mijn complimenten! Ik vindt het moeilijk om te stemmen! Mijn stem gaat wel naar RonaldVC, ik vindt het lichtere wat mooier, maar verder vindt ik ze allebij even mooi! Mijn complimenten! Stem: RonaldVC
Sunray Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 mijn stem......gaat naar........Mpp mooi waarom:ik vind het gewoon een mooie afbeelding.
GTA-Sheep Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat ook naar RonaldVC Ik vind zijn signature erg mooi van kleur en ook de dame in het midden straalt echt rust en kalmte uit. Gewoon prachtig. De kleuren van MPP vind ik ook erg mooi trouwens, net als het ontwerp. Maar als ik mijn eigen smaak volg: rust en stijl, dus RonaldVC. Is trouwens wel een enorm toeval dat jullie beiden vallende eikenbladeren in de achtergrond hebben >>> Door .Levi.: Over die eikelbladen, dat is een standaard brush van photoshop zelf. <<< Bewerkt: 10 april 2006 door .Levi.
Talietje Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 ronald vc. die is gewoon vele mooier
Recommended Posts